خرید اینترنتی پک رفع جوش چرب

خرید پستی رفع جوش چرب با مجوز

خرید پستی رفع جوش چرب با مجوز,خرید اینترنتی پک رفع جوش چرب,خرید رفع جوش,خرید اینترنتی پک رفع جوش,خرید اینترنتی,خرید پستی ارزان,خرید لوازم آرایشی,خرید اینترنتی پک رفع جوش با قیمت مناسب,لکه بری صورت,خرید داروی رفع جوش,خرید صابون رفع جوش,خرید کرم ضد جوش صورت,جوش چرب صورت,رفع جوش چرب,خرید پستی صابون رفع پوست چرب,خرید اینترنتی,خرید پستی,خرید لوازم ارایش بهداشتی

رفع جوش چرب 2

کسانی که بر روی صورتشان زیاد جوش های چرب وجود دارد بهتر است از این پک استفاده کنند چرا که باعث می شود چربی های پوست کنترل شود ، این محصول دارای تاییدیه می باشد و عوارضی ندارد ، این محصول در برنامه سیمای خانواده تبلیغ می شود.

پک رفع جوش چرب

شفاف سازی پوست ، درمان جوش و جای جوش
خاصیت روشن کنندگی و از بین بردن تیرگی
کنترل چربی پوست
درمان آفتاب سوختگی و قرمزی پوست
تبلیغ شده در برنامه ی سیمای خانواده
مورد تایید نهادهای نظارتی جمهوری اسلامی ایران

رفع جوش چرب 5

رفع جوش چرب 4

این پک شامل صابون باشو با تاثیر فوق العاده بر روی روشن کنندگی، جوانسازی پوست و کرم جینسینگ با دارا بودن خاصیت برطرف کنندگی چروک ریز و سطحی پوست و افتادگی پوست پک فوق العاده ای برای تقویت ، زیبا سازی و جوان سازی پوست شما می باشد.

صابون باشو :

صابون باشو یک صابون گیاهی، سازگار با انواع پوست است که برای اولین بار در دنیا در ایران به ثبت رسیده است ، و دارای مجوز سازمان وزارت بهداشت و دارو است. این صابون تاثیر فوق العاده ایی بر روشن کنندگی، جوانسازی، حتی برطرف کردن جوش و جای جوش و کک و مک و لک و تیرگی پوست دارد و همچنین برای برطرف کردن آسیب های مو (موهای رنگ شده، شوره سر و…) و کنترل چربی پوست و مو بسیار موثر است. نکته :منحصر به فرد برای انواع پوستها اما (بیشتر چرب و نیمه چرب) و انواع سنین قابل استفاده بوده است .

موارد مصرف:

۱٫ برای درمان کک و مک و جوش به کار میرود همچنین دارای خاصیت روشن کنندگی ، مرطوب کنندگی و برطرف کننده ی دانهای سر سیاه پوست و جوان ساز و ضد باکتری و قارچ می باشد.
۲ . کنترل چربی پوست، بستن منافذ پوست، برطرف کننده جای جوش.
۳ . برای موهای خیلی چرب هفته ای دو بار اول موها را با صابون ژاییر شستشو داده و سپس با شامپو دلخواه موها را شستشو میدهیم.
۴٫برای شوره سر ۴ساعت قبل از حمام ۱۰ قطره روغن بویا را به کف سر و همچنین ساقه موها ماساژ میدهیم البته قبل زدن روغن موها را با آبپاش مرطوب میکنیم و سپس موها را جمع کرده و بعد از ۴ساعت داخل حمام با صابون ژاییر شستشو میدهیم و بعد با شامپو دلخواه شستشو میدهیم.
۵ . برای موهای رنگ شده و آسیب دیده نیز موثر است.

رفع جوش چرب 3

رفع جوش چرب

کرم جینسینگ:

این گیاه از زمانهای دوردر کشور چین مورد استفاده قرار می گرفته و به دلیل شباهت های زیاد آن به انسان آن را جینسینگ می نامیدند و مورد استفاده بسیاری از امراض و بیماریهایی قرار می گرفته است. پوست‌های خشک بیشتر قربانی چین و چروک، لک و پیری زودرس می‌شوند. به عقیده‌ی متخصصان طب گیاهی، جینسینگ تأثیر خوبی در رفع خشکی پوست دارد . ویتامین های گروه B، ویتامین A، D و فلز روی در جنسینگ وجود دارد. اما خاصیت آن درترکیبات روغنی، استیلنی و استروئیدی است. کرم عصاره گیاه جینسنگ باعث تقویت و ترمیم بافت پوست شده، همچنین روشن کننده و برطرف کننده سیاهی دور چشم و کاهش خطوط چهره، تنظیم کننده چربی می باشد.استفاده از این کرم قبل از آرایش کردن سبب می شود مواد شیمیایی وسایل آرایشی به پوست نفوذ نکرده و به صورت یک لایه محافظتی عمل می کند. استفاده از این کرم محدودیت سنی ندارد و جهت انواع پوستها مخصوصا پوست های خشک و حساس مناسب می باشد. کرم عصاره جینسینگ پوست را تقویت و جوان می کند. سیاهی دور چشم را برطرف می کند.جهت آرایش دور چشم پوست را زیرسازی می کند. لایه محافظتی در برابر مضرات مواد آرایشی و افزایش ماندگاری روی پوست تشکیل می دهد. چربی و اکسیژن رسانی به بافت پوست را تنظیم می کند. با روغن هسته انگور، کنجد، جوانه گندم و شترمرغ غنی شده است و مناسب برای تمام سنین و هر نوع پوست می باشد .

نحوه مصرف:

صابون باشو ابتدا کف صابون را به مدت ۶۰ ثانیه به سطح پوست مالیده و سپس به طور کامل آب کشی کنید. و از کرم جینسینگ استفاده شود .

قیمت: ۳۹,۰۰۰ تومان