خرید اینترنتی ساعت مچی porsche design

ساعت مچی porsche design

خرید اینترنتی ساعت مچی porsche design,ساعت مچی porsche design,ساعت مچی,خرید ساعت مچی مردانه,فروش ساعت مچی پسرانه,ساعت مپی مردانه,خرید ساعت مپی مردانه اصل,خرید پستی ساعت مچی,فروش ساعت اصل,خرید ساعت های کپی,ساعت مچی porsche design,خرید ساعت مچی porsche design,خرید پستی ساعت مچی porsche design,ساعت مچی porsche design اصل,ساعت مچی porsche design ارزان,فروش ساعت مچی مردانه

ساعت porsche design

ساعت مچی porsche design یک ساعت شیک و های کپی می باشد که با قیمت مناسب برای شما عزیزان آماده فروش شده است ، قیمت آن مناسب می باشد. این ساعت مقاوم در برابر آب می باشد و کیفیت آن قابل قبول می باشد ، دارای طراحی سه موتوره می باشد.

ساعت مچی porsche design

 ویژگی های کلیدی :

جنس بند چرم و جنس بدنه فلز ضد زنگ

دارای بدنه ضدحساسیت

صفحه گرد عقربه ای

مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست

دارای رنگ بندی زیبا و متنوع

دارای روزشمار

High copy

طرح سه موتوره

ساعت porsche design 3

گروه طراحی پورشه (Porsche Design Group) در سال ۲۰۰۳ و بعنوان یکی از شاخه های فرعی کمپانی پورشه (Porsche AG) تاسیس شد. عمده فعالیت های این کمپانی بر روی استودیو طراحی اصلی که در اتریش هست متمرکز شده، استودیویی که در زمینه طراحی و تولید پوشاک، عینک، کفش، ساعت مچی و سایر کالاهای لوکس فعالیت میکنه. این ساعت مچی یکی از جذاب ترین تولیدات پورشه دیزاین، هست که با طراحی متفاوت و خاص خودش نظر خیلی از علاقمندان به ساعت مچی رو به خودش جلب کرد.

ساعت مچی

  این ساعت مچی دارای رنگ بندی بند مشکی و بدنه نقره ای،بند مشکی و بدنه مسی،بند قهوه ای تیره و بدنه نقره ای،بند قهوه ای تیره و بدنه مسی،بند قهوه ای روشن و بدنه نقره ای،بند قهوه ای روشن و بدنه مسی،بند زرشکی و بدنه نقره ای و بند زرشکی و بدنه مسی می باشد . بدنه‌ی این ساعت از آلیاژهای فلزی ضد زنگ ساخته شده که در کنار بند استیل آن، حس بسیار خوبی را به شما انتقال می‌دهد.این ساعت مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.جنس فلز بدنه این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.

ساعت porsche design 4

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از ۷۲ ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین ۳ تا ۴ روز) و سفارشی(بین ۵ تا ۷ روز) می باشد.
کلیه کالاهای دارای ۷۲ ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۷۶۰ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی سـاعت مچی porsche design – کلیک کنید

قیمت محصول: ۵۵,۰۰۰ تومان