خرید اینترنتی کیسه خواب مسافرتی

کیسه خواب مسافرتی با کیفیت عالی

خرید اینترنتی کیسه خواب مسافرتی,کیسه خواب مسافرتی با کیفیت عالی,کیسه خواب,کیسه خواب مسافرتی,خرید کیسه خواب اصل,فروش اینترنتی کیسه خواب,کیسه خواب ارزان,خرید کیسه خواب,کیسه خواب آمریکایی,کیسه خواب ضدآب,کیسه آب ضد آتش,خرید پستی کیسه خواب اصل,خرید پستی کیسه خواب امریکایی,kise khab,خرید کیسه خواب,خرید کیسه خواب با کیفیت بالا,کیسه خواب ارزان و با کیفیت,کیسه خواب مقاوم در برابر آتش,خرید کیسه خواب مقاوم در برابر آتش,کیسه خواب مسافرتی

کیسه خواب مسافرتی

کیسه خواب مسافرتی ۱۰۰ضد آب می باشد و مقاوم در برابر آتش می باشد ، این کیسه خواب دارای الیاف مصنوعی می باشد که می تواند شما را به طور خیلی جدی از سرما محافظت کند ، فروشگاه ما با تهیه کردن کالاهای مرغوب در بین سایر فروشگاههای دیگر سعی دارد تا رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کند.

کیسه خواب مسافرتی

این کیسه خواب تا منفی ۱۵ درجه سانتیگراد مقاوم می باشد
۱۰۰% ضد آب
مقاوم در برابر آتش
اندازه طولی کیسه خواب ۱۷۰ساتتیمتر
اندازه طولی کلاه کیسه خواب :۲۵ سانتیمتر
اندازه عرض کیسه خواب :۸۰ سانتیمتر
دارای الیاف مصنوعی با قدرت گرمایی بالا

کیسه خواب

کیسه خواب 2

کیسه خواب 3

کیسه خواب با پوشش ضد آب و ضد آتش غیر قابل نفوذ در برابر آب و باد و باران. در داخل این کیسه خواب کاملا امن خواهید بود .کیفیت و جنس فوق العاده بالا ، سبک و قابل حمل توسط همه . برای اکثر گردشگران کیسه خواب جزء مهمی از سیستم خوابیدن در طبیعت را تشکیل می دهد.یک کیسه خواب خوب متناسب با قد شماست، حرارت بدن را حفظ میکند.وزن آن سبک و دارای قابلیت فشرده شدن است.گرمای کیسه خواب توسط ماده عایقی که در بین آن قرار دارد و باعث حبس هوا در بین خود میشود، بوجود می آید. این لایه، عایقی برای هوای گرم درون و هوای سرد بیرون کیسه خواب است.

کیسه خواب 4 کیسه خواب 5

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : ۶۰۰۰۰ تومان