خرید پستی پک تناسب اندام ۴۰ روزه

پک تناسب اندام ۴۰ روزه

خرید پستی پک تناسب اندام ۴۰ روزه,پک تناسب اندام ۴۰ روزه,تناسب اندام ۴۰ روزه,خرید تناسب اندام ۴۰ روزه,خرید پکیج تناسب اندام ۴۰ روزه,خرید پک تناسب اندام,تناسب اندام,خرید تناسب اندام,خرید پستی پک تناسب اندام,خرید لاغری,پکیج لاغری,لاغری گیاهی,پکیج لاغری گیاهی,خرید اینترنتی لاغری گیاهی,پک تناسب اندام گیاهی,خرید پک تناسب اندام لاغری ارزان

پک تناسب اندام 40 روزه

چربی سوزی و کاهش وزن و لاغری با پک تناسب اندام ۴۰ روزه که مورد تایید جمهوری اسلامی می باشد و تبلیغ شده در برنامه سیمای خانواده است . این محصول از برند ایرانی دربند می باشد و همچنین آرام بخش اعصاب هم هست. با ما همراه باشید.

پک تناسب اندام ۴۰ روزه
برند: دربند
چربی سوزی ،کاهش وزن و لاغری
تقویت دستگاه گوارش
آرام بخش اعصاب
تبلیغ شده در برنامه ی سیمای خانواده
مورد تایید نهادهای نظارتی جمهوری اسلامی ایران

تناسب اندام

این پک با دارا بودن خواص اعجاز انگیز خود که تهیه شده از چهار نوع زیره ، لیمو عمانی ،چای سبز می باشد که با دارا بودن خواصی چون چربی سوزی ، کاهش وزن و لاغری ، تقویت دستگاه گوارش ، بدون هیچ گونه مواد افزودنی و شیمیایی به شما کمک  میکند لاغری ای همراه با آرامش اعصاب را تجربه کنید.

خواص:دارای خاصیت چربی سوزی ،کاهش وزن و لاغری ، تقویت دستگاه گوارش ، بدون هیچگونه مواد افزودنی و شیمیایی.

طریقه مصرف:بهترین زمان برای مصرف دمنوش لاغری نیم ساعت قبل غذا می باشد و بهتر است بیش از ۳ لیوان در روز مصرف نشود. توصیه میکنیم تی بگ را داخل قوری بگذارید و حداقل ۱۵ دقیقه روی کتری دم بکشد.

قیمت: ۷۵۰۰۰ تومان