خرید پستی ساعت مچی طرح ۲۰۱۶ Rolex

ساعت مچی طرح ۲۰۱۶ Rolex

خرید پستی ساعت مچی طرح ۲۰۱۶ Rolex,ساعت مچی طرح ۲۰۱۶ Rolex,ساعت مچی طرح ۲۰۱۶ Rolex,حرید پستیساعت,ساعت مچی زنانه,ساعت رولکس,ساعت رولکس ۲۰۱۶,خرید ساعت رولکس ۲۰۱۶,ساعت مردانه rolex 2016,خرید پستیساعت rolex 2016,خرید ساعت مچی زنانه,خرید ساعت مچی مردانه,خرید پستی ساعت,خرید اینترنتی ساعت,خرید پستی ساعت مچی

ساعت مچی طرح 2016 Rolex

امروز می خواهیم جدیدترین ساعت رولکس سال ۲۰۱۶ رو به شما معرفی کنیم ، ساعتی با دو رنگ مشکی و قهوه ای و با جنس و کیفیت عالی ، ساعتی با طراحی کلاسیک و مجلسی اما شیک ، می توانید دیگر ویژگی های این محصول رو بخونید. 

ساعت مچی مردانه طرح ۲۰۱۶ Rolex

ویژگی های کلیدی:

طراحی کلاسیک و مجلسی

تک موتوره

بند چرم زیبا

جنس بدنه فلز

نوع قفل سگکی

ضد خش و ضد حساسیت

مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست

رنگ: مشکی،قهوه ای

رولکس 2016 6

کمپانی رولکس البته همیشه به عنوان یکی از کمپانی‌های پیشرو در صنعت ساخت ساعت مچی رولکس و لوازم جانبی مطرح بوده و در این صنعت نوآوری‌های قابل توجهی نیز داشته است. جالب است که بدانید اولین ساعت ضدآب دنیا در کارخانه رولکس ساخته شده است.اولین ساعتی در دنیا که علاوه بر نشان دادن ساعت و زمان تاریخ را نیز به صفحه ساعت آورد رولکس بود وبالاخره اولین کرونومتر‌ها در ساعت‌مچی‌های ساخت کمپانی رولکس متولد شدند.

جنسیت :  مردانه/زنانه
برند : Rolex

نوع ساعت : تک موتوره
کیفیت : Hige Copy
نوع کاربری : کلاسیک , لوکس , روزمره , رسمی
مقاومت در برابر آب : دارد

میزان مقاومت در برابر آب : در حد شستشو دست
جنس بدنه : فلز
فرم صفحه : گرد
رنگ مدل : مشکی،قهوه ای

رولکس 2016

کمپانی رولکس در سال ۱۹۳۱ اولین ساعت خود را که با استفاده از حرکات داخلی دست انسان کوک می‌شد را به بازار عرضه کرد. قبل از این نیز چنین ساعت‌هایی در بازار وجود داشت که تمام آنان مشکل جلو کشیدن ساعت در هنگام فعالیت زیاد مصرف کننده را داشتند اما رولکس موفق به حل این مشکل شد تا مکانیسم داخلی ساعت نیز از افزایش فشار وارده متحمل ضربه نشود.

نوع قفل بند : سگکی

جنس بند : چرم نرم

قابلیت نمایش روز شمار : ندارد

ضد حساسیت : دارد

صفحه ضد خش : دارد

ثبات رنگ : دارد

منبع انرژی : باطری

رولکس 2016 2

رولکس 2016 8

معرفی اجمالی محصول:

 این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی کلاسیک ساخت کمپانی رولکس است. این ساعت در دو رنگ مشکی،قهوه ای موجود می باشد . جنس صفحه فلز و بند این ساعت از چرم نرم ساخته شده است.این ساعت رولکس مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.جنس فلز صفحه و بند چرم این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.

رولکس 2016 4

رولکس 2016 5

رای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از ۷۲ ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین ۳ تا ۴ روز) و سفارشی(بین ۵ تا ۷ روز) می باشد.
کلیه کالاهای دارای ۷۲ ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۶۷۹ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعت مچی طـرح ۲۰۱۶ Rolex – کلیک کنید

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان