خرید پستی کوله پشتی فانتزی مهرنگ

خرید اینترنتی کوله پشتی فانتزی مهرنگ از فروشگاه Shop MNow

خرید پستی کوله پشتی فانتزی مهرنگ,خرید اینترنتی کوله پشتی فانتزی مهرنگ,خرید پستی کوله پشتی مهرنگ,خرید اینترنتی کوله پشتی مهرنگ,کوله پشتی مهرنگ,کوله پشتی,خرید انواع کوله پشتی,خرید پستی کوله پشتی فانتزی,خرید کوله پشتی کودک,خرید کیف کودک,کیف مدرسه برای کودک,کیف فانتزی برای کودک,خرید کیف کودک,خرید پستی کیف کودک برای کودکان,خرید اینترنتی کوله پشتی فانتزی مهرنگ,خرید کیف مدرسه برای دختر,خرید پستی کیف دخترانه,

کوله پشتی مهرنگ

روزهای پاییز و مدرسه رسیده است ، شما می توانید برای دختر خود یک کیف شیک تهیه کنی ، این کیف دارای طرح فوق العاده ای می باشد ، کیفیت کیف بسیار مرغوب می باشد و دارای قیمت مناسب می باشد ، شما در صورت داشتن هر گونه سوال یا پیشنهاد می توانید با شماره پیامکی بالای فروشگاه با ما در ارتباط باشید.

کوله پشتی فانتزی مهرنگ

 ویژگی های کلیدی :

مناسب سنین 3 تا 6 سال

از پارچه ای مقاوم و کیفیت عالی

داری دو حالت بسته شدن دکمه ای و کش بند

قابلیت تغییر اندازه در بند ها

طرح زیبای جغد در به کارگیری طراحی کوله

استفاده از آستر مقاوم در داخل کوله

طراحی کودک پسند

قیمت محصول: 39,000 تومان

کوله پشتی مهرنگ 7

روزهای پایان شهریور ماه همزمان با فصل خرید برای دانش آموزان و کودکان دلبندمان است. تب و تاب موجود در این فضا و شلوغی کارهایی که والدین برای رفتن فرزندان به سمت دانش بر عهده دارند باعث می‌شود که گاهی نکته‌های مهم در خرید لباس مدارس فراموش شود.

کوله پشتی مهرنگ 2

کیف یکی از مهمترین موارد برای هر دانش آموز است که انتخاب درست آن علاوه بر شاد سازی روح کودکمان طبق طرح دلخوه او, به فراهم سازی نحوه ی استفاده از وسایل آنان نیز بسیار کمک میکند.

کوله پشتی مهرنگ 4

مدل‌ کیف‌های مدرسه بسیار متنوع هستند، در هر قیمت و مدلی کیف وجود دارد،حال اگر ما به برطرف کردن این نیاز کودک با طرح های شاد بپردازیم توانسته ایم گامی بلند را برای ادامه ی تحصیل و جذب کردن او به دانش و جذاب نمودن یادگیری برداریم. بنابراین انتخاب کیف مناسب برای کودکان کار ساده‌ای نیست.

کوله پشتی مهرنگ 5

طراحان این عرصه با طراحی کوله پشتی فانتزی کوشیده اند تا به ترغیب کودکان در نحوه ی یادگیری بپردازند,آنان کوشیده اند تا با طراحی چنین مدلی از خشک بودن نحوه های یادگیری جلوگیری کنند و حس شاد بودن را در احساسات کودک ریشه دار کنند.

حراج بزرگ لباس و پوشاک 

خرید لوازم جانبی موبایل

خرید انواع ساعت دیواری

کوله پشتی مهرنگ 6

قیمت محصول: 39,000 تومان