خرید اینترنتی ساعت پوما puma مارک والار

خرید پستی ساعت پوما مارک walar

خرید اینترنتی ساعت پوما puma مارک والار,خرید پستی ساعت پوما مارک walar,خرید پستی ساعت والار,خرید اینترنتی ساعت والار,ساعت پوما,ساعت puma مارک والار,خرید ساعت پوما ارزان,خرید پستی ساعت پوما,خرید اینترنتی ساعت والار,خرید اینترنتی ساعت پوما اصل,خرید ساعت های مچی پوما,ساعت پسرانه پوما,خرید پستی ساعت دخترانه puma,ساعت اصل پوما,ساعت پوما,خرید ساعت puma,ساعت puma,پوما طرح والار,قیمت ساعت پوما طرح والار,فروش ساعت پوما طرح والار

ساعت پوما طرح والار 10

ساعت پوما یک ساعت صفحه بزرگ شیک می باشد که مناسب آقایان و خانم های مشکل پسند است. این ساعت ضد آب بوده و در رنگ بندی مختلف موجود است ، قیمت ساعت پوما بسیار مناسب در نظر گرفته شده است تا بتوانید به راحتی خریداری کنید و لذت ببرید.

ساعت طرح puma مارک والار

ویژگی های کلیدی :

دارای بند سیلیکونی و انعطاف پذیر

در رنگ بندی زیبا و متنوع

صفحه ی بزرگ و زیبا

مخصوص متفاوت پوشان عرصه ی زیبایی

دور قاب استیل و رنگ ثابت

ارسال در بسته بندی به همراه جعبه ی ساعت

طرح اسپورت و قابل استفاده برای آقایان و بانوان

قیمت محصول: 29,000 تومان

ساعت پوما طرح والار

مشخصات فنی و فیزیکی :

جنسیت :  مردانه/زنانه

برند : PUMA

مدل : 1340

نوع شیشه : کریستال

نوع کاربری : روزمره/مجلسی/فشن

مقاومت در برابر آب : دارد

میزان مقاومت : در حد شستشوی دست

ساعت پوما طرح والار 2

قطر صفحه : 45 میلی متر

فرم صفحه : گرد

رنگ بندی : دارد

نوع قفل بند : سگکی

جنس بند : سیلیکن

قابلیت نمایش روز شمار : ندارد

ثبات رنگ : دارد 

منبع انرژی : باطری

تکنولوژی ساخت : Quartz

قیمت محصول: 29,000 تومان

ساعت پوما طرح والار 5

این کمپانی تولید پوشاک، درسال 1924 توسط آدولف و رادولف داسلر در ایالت باواریا آلمان تاسیس گردید. رابطه بین این دو برادر پس از چند سال به تیرگی انجامید و در نهایت آدولف و رادولف توافق کردند که فعالیت خود را از یکدیگر جدا کنند. به این ترتیب در سال 1948 آنها از یکدیگر جدا شدند و دو کمپانی آدیداس و پوما را بنیانگذاری نمودند. البته شرکتی که رادولف داسلر پس از قطع همکاری با برادرش تاسیس نمود، رودا نام داشت که پس از مدتی فعالیت، نام تجاری پوما را برگزید.

ساعت پوما طرح والار 7

کارخانه شرکت پوما سرعت رشد کرد تا اینکه تبدیل به یک شرکت معتبر در سطح جهانی شد و توانست وارد بورس سهام شود . پوما یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده کفش و پوشاک ورزشی است. نام این کارخانه «کارخانه کفش‌سازی برادران داسلر» بود .پوما از همان ابتدا کفش‌های ورزشی راحت، سبک و با قیمت معقول‌تری نسبت به آدیداس ارائه می‌کرد که به زودی هم طرفداران زیادی پیدا کرد .

ساعت پوما طرح والار 3

این شرکت در حال حاضر یک شرکت چند ملیتی بزرگ است که کفش‌های ورزشی، کفش‌های معمولی و پوشاک ورزشی دیگر تولید می‌کند. پوما بیشتر به خاطر تولید کفش‌های فوتبال و حمایت از فوتبالیست‌های مشهور چون پله، اوزبیو، انزو فرانچسکولی، دیه‌گو مارادونا، لوتار ماتئوس، کنی داگلیش، دیدیه دشام و جیانلوییجی بوفن شهرت دارد . پوما در حال حاضر بیش از 9 هزار کارمند و درآمدی در حدود 3/2 میلیارد دلار دارد و محصولاتش را به بیش از 80 کشور دنیا توزیع می‌کند .

ساعت پوما طرح والار 4

این ساعت یکی از مدل های ultra size پوما می باشد,ساعت puma ضد آب بوده و درهنگام شستشوی دست آب وارد آن نمی شود.جنس فلز بدنه و بند این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد. از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.

ساعت پوما طرح والار 8

قیمت محصول: 29,000 تومان