خرید پستی ساعت مچی زنانه Lang Di 1339

خرید اینترنتی ساعت مچی زنانه Lang Di 1339

خرید اینترنتی ساعت مچی زنانه Lang Di 1339,خرید پستی ساعت مچی زنانه Lang Di 1339,خرید پستی ساعت زنانه,خرید اینترنتی ساعت زنانه,ساعت زنانه مچی,خرید ساعت زنانه مچی لانگ دی,خرید ساعت اسپرت زنانه,ساعت اسپرت زنانه اسپرت,خرید ساعت زنانه جدید,ساعت مچی زنانه Lang Di 1339,ساعت مچی زنانه شیک,ساعت شیک زنانه,ساعت دخترانه شیک,ساعت اسپرت دخترانه,فروش ساعت اسپرت دخترانه,فروش ساعت مچی زنانه Lang Di 1339,قیمت ساعت مچی زنانه Lang Di 1339

ساعت لانگ 8

ساعتی که الهام گرفته از  تنه درختان می باشد و ظاهری شیک و جوان پسند دارد ، دختران و زنان ایرانی همیشه سعی دارند شیک پوش باشند ، ساعتی که مناسب سنین 13 سال به بالا می باشد ، این ساعت دارای کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب می باشد.

ساعت مچی زنانه Lang Di 1339

 ویژگی های کلیدی :

الهام گرفته از تنه و پوسته های چوب در طراحی

در رنگ بندی مختلف و زیبا

ارسال در بسته بندی به همراه جعبه ی ساعت

مناسب سنین 13 سال به بالا

مناسب دختران و بانوان شیک پوش

قیمت محصول: 29,000 تومان

ساعت لانگ

مدتی است شاهد آن هستیم که فروشگاههای اینترنتی ایران به محصولاتی جدید و متنوع در زمینه ساعت مچی روی آورده اند و بعضا با مدلی متفاوت و جذاب و از همه مهمتر، در شان یک کاربر ایرانی ، به نیاز آنها پاسخ میدهند. نیازی که همیشه وجود داشته و امروزه رنگ و بویی تازه به خود گرفته است. فروشگاه اینترنتی شاپ می نو نیز از همان ابتدا با تاکید بر نو آوری و خلاقیت ، ساعت های زیبا و جذاب را به فراخور زمان در معرض دید علاقمندان و خریداران محترم قرار داد.امروز هم بنا به درخواست تعداد کثیری از مشتریان این ساعت در فروشگاه قرار گرفته تا به رفع نیاز های شما عزیزان کمک کند.

ساعت لانگ 2

امروزه تعداد کثیری از افراد وجود دارند که علاقه مندی های بسیار فراوانی به بناها و مکان های معروف سرتاسر دنیا دارند.از این رو شرکت های طراحی مد و لباس طبق نیاز جامعه به تولید انواع لباس ها ,ساعت های مچی,عینک های آفتابی و ... می پردازند.این بار تولید کنندگان فرانسوی به تولید ساعت های مچی که بیانگر نماد شهر پاریس می باشد پرداخته اند که نماد شهر پاریس یا همان برج ایفل معروف بر روی صفحه ی ساعت خودنمایی می کند.

این ساعت فانتزی دخترانه دارای پنج رنگ زیبا می باشد که همگی طبق سلایق مختلف طراحی و عرضه می شوند.

لازم به ذکر است این ساعت علاوه بر طرح بندی متفاوت دارای رنگ بندی مختلف نیز می باشد که در فرم سفارش نوع طرح و رنگ آن مشخص شده است.

قیمت محصول: 29,000 تومان

رنگ آبی

ساعت لانگ 3

رنگ صورتی

ساعت لانگ 4

رنگ مشکی

ساعت لانگ 5

رنگ سبز

ساعت لانگ 7

قیمت محصول: 29,000 تومان