خرید اینترنتی ساعت بند چرم TISSOT  مدل 1853

خرید پستی ساعت بند چرم TISSOT مدل 1853

خرید اینترنتی ساعت بند چرم TISSOT مدل 1853,خرید پستی ساعت بند چرم TISSOT مدل 1853,خرید ساعت تیسوت,خرید اینترنتی ساعت تیسوت,خرید پستی ساعت تیسوت,ساعت تیسوت چرم,خرید ساعت تیسوت چرم,خرید اینترنتی ساعت تیسوت چرم,خرید پستی ساعت بند چرم,خرید اینترنتی,خرید پستی,فروش ساعت تیسوت اصل,ساعت تیسوت ارزان,خرید اینترنتی ساعت تیسوت ارزان,ساعت تیسوت با قیمت مناسب

ساعت تیسوت

ساعت تیسوت یک ساعت سوئیسی و شیک می باشد که برند معروفی هم می باشد ، این ساعت به تازگی وارد بازار شده است و با قیمت مناسب آماده فروش شده است ، بهتر است که هر چه زودتر اقدام به خرید کنید ، چرا که جزو اولین کسانی هستید که این ساعت را به دست می کنید.

ساعت بند چرم TISSOT مدل 1853

شرکت ساعت سازی سوئیسی تیسوت در سال 1853 توسط چارلز فلیسین تیسوت و پسرش چارلز امیلی در شهر لو لوکل تاسیس شد. با توجه به روحیه و انگیزه بالای این دو نفر، تیسوت از همان ابتدا به واسطه مهندسی و خلاقیت برتر خود به عنوان برندی متمایز در دنیای ساعت سازی مطرح شد و این روند پس از گذشت 160 سال از زمان تاسیس آن همچنان ادامه دارد.

تیسوت در سال 1853 نخستین ساعت جیبی تولید انبوه و نخستین ساعت جیبی با قابلیت نمایش دو منطقه زمانی را تولید کرد. این شرکت از همان سال‌های نخست فعالیت خود بر معرفی و نفوذ به بازارهایی فراتر از مرزهای سوئیس متمرکز شده بود. بر همین اساس و در سال 1858، چارلز امیلی تیسوت شهر لو لوکل را ترک کرده و عازم روسیه (شوروی سابق) شد. این سفر با موفقیت وی در فروش ساعت‌های جیبی تیسوت به شهروندان روس همراه بود.

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

 در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

      خـرید پستی >> قیمت فقـط :39000 تـومان

ساعت تیسوت 2

تیسوت از سال 1985 به "گروه سواچ" ملحق شد. از آن دوران به بعد، این شرکت به سیستم شبکه فروش جهانی در 150 کشور جهان مرتبط بوده است. تیسوت طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می کند که از آن جمله می توان به ریسینگ تاچ، لو لوکل، وی اِیت، تی ریس، تی نویگیتور، تی وان، کوادراتو، PRS 200، سیکس تی، استایلیست بی بی، سی استار، و فلاور پاور اشاره کرد. بر همین اساس، محصولات تیسوت همواره مورد توجه علاقمندان به دنیای ساعت چه از نظر طراحی و چه از نظر فناوری بوده‌اند.

ساعت تیسوت 4

ساعت Tissot ساعتی زیبا و متفاوت ویژه اشخاص با سلیقه ای خاص و سخت پسند است. این ساعت با سادگی منحصر به فرد و طراحی متفاوت جزو شیک ترین محصولات طراحی شده توسط کمپانی Tissot تاکنون است. این ساعت فوق العاده شیک یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ساعت ها در اروپا می باشد. ساعت هر شخص نمادی از ویژگیهای شخصیتی وی می باشد، با انتخاب این ساعت زیبا شخصیتی متفاوت از خود ارائه دهید. این ساعت شیک در دو رنگ ، صفحه سفید برای مطابقت با سلیقه شما ارائه شده است

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

 در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

      خـرید پستی >> قیمت فقـط :39000 تـومان