خرید اینترنتی تبلت کودک Frozen

خرید پستی تبلت کودک Frozen

خرید اینترنتی تبلت کودک Frozen,خرید پستی تبلت کودک Frozen,خرید اینترنتی تبلت فروزن,خرید پستی تبلت فروزن,تبلت کودک فروزن,خرید اینترنتی تبلت برای کودک,خرید پستی تبلت کودک فروزن,خرید پستی تبلت برای کودک,خرید تبلت کودک Frozen,خرید تبلت Frozen,خرید اینترنتی,خرید پستی,خرید پستی تبلت کودک Frozen با قیمت مناسب,فروش خرید پستی تبلت کودک Frozen,تبلت برای کودک,تبلت ارزان برای کودک,خرید تبلت ارزان قیمت برای کودک,

تبلت فروزن 5

با پیشرفت تکنولوژی بازی های کودکان نوع دیگری به خود گرفته است ، برای اینکه کودکان شما از غافله عقب نماند و دارای هوش بالایی شود بهتر است برای کودک خود هزینه کنید ، تبلت Frozen به مانند تبلت تام سخنگو یک وسیله ی خوب و سرگرم کننده می باشد که می توانید به راحتی ویژگی های آن را در زیر بخوانید

تبلت کودک Frozen

ویژگی های کلیدی:

زبان انگلیسی
اسباب بازی ای سرگرم کننده و آموزشی
سه بعدی
12ویژگی لمسی
موسیقی  های جذاب و لذت بخش
آهنگ زنگ سرگرم کننده
قابلیت ضبط صدا
داستان های سرگرم کننده
موسیقی ملایم و فوق العاده 
ابعاد:24.5*19 cm

قیمت محصول: 45,000 تومان

 


تبلت فروزن

این روزها با گسترش علم و تکنولوژی ابزار و وسایل جذاب و متنوعی به بازار عرضه شده اند. در دنیای اسباب بازی  و ابزار های بازی کودکان نیز تحولاتی اساسی به وجود آمده است و شاهد ورود و حضور تکنولوژی و صنایع دیجیتالی در این حوزه هستیم.

یکی از جدید ترین و جذاب ترین وسایل عرضه شده در این زمینه تبلت هایی است که ویژه کودکان طراحی شده ، بچه ها میتوانند مانند پدر و مادرانشان تبلت و تلفن همراه داشته باشند ولی فقط به صورت یک اسباب بازی که صرفا جنبه سرگرمی دارد ، در دنیایی که کودکان علاقه زیادی به بازی کردن با وسایل ارتباطی چون تبلت و تلفن های همراه دارند هدیه دادن این نوع اسباب بازی ها میتواند کودک شما را شاد و سرگرم کند.

تبلت فروزن 4

اگر شما هم از آن دسته والدینی هستید که حاضر نیستند موبایل یا تبلت خود را برای سرگرمی و بازی کودکان به آنها بدهند خرید تبلت برای کودکان و خردسالان بهترین راه حل این مشکل است. خوشبختانه امروزه انواع تبلت مخصوص کودکان در بازار ایران به فراوانی یافت می‌شود.

تبلت فروزن 3

از آنجا که تبلت‌ها بهترین گزینه برای جلوگیری از شیطنت کودکان هستند شما می‌توانید فرزند خود را با یک تبلت کودکانه با کیفیت بالا و ارزان قیمت در مسافرت, هواپیما, تفریح و ... ساعت‌ها سرگرم کنید.     

قیمت محصول: 45,000 تومان