خرید اینترنتی روبات Robowisdom

خرید پستی روبات Robowisdom

خرید اینترنتی روبات Robowisdom,خرید پستی روبات Robowisdom,خرید اینترنتی روبات Robowisdom,خرید پستی,خرید نقدی روبات Robowisdom,خرید لوازم سرگرمی,خرید اینترنتی,خرید پستی روبات,خرید وسایل سرگرمی,خرید اینترنتی لوازم سرگرمی,خرید نقدی روبات Robowisdom, روبات Robowisdom برای کودکان,خرید لوازم کوکی,فروش روبات Robowisdom,فروش نقدی روبات Robowisdom,قیمت وسیله روبات Robowisdom

ربات 5

یک روبات حرکتی جالب ، بهترین و جالب ترین سرگرمی برای کودکان ، با کارایی بسیار بالا و جذابیت خیره کننده ، دارای سنسورهای مختلف برای انجام کارهای مختلف ، دارای 67 توابع حرکتی، شما می توانید این محصول را با اطمینان برای کودکان خود خریداری کنید ، می تواند بهترین هدیه برای کسانی باشد که دوستشان داریم

روبات Robowisdom

ویژگی های کلیدی :

دارای سنسور بازدارنده موانع

دارای دکمه ی on-off

دارای کنترل از راه دور

دارای 67 توابع حرکتی

وزن 2 کیلوگرم

قیمت محصول: 220,000 تومان

 


ربات 3

بازى وسیلهٔ ارتباط با کودک است، با استفاده از بازى مى‌توان با کودکان رابطه برقرار نمود.در کودکان به‌علت اینکه از لحاظ کلامى به پختگى لازم نرسیده‌اند بازى مى‌تواند وسیلهٔ مؤثر برای ارتباط باشد، الفت و مؤانست با کودک از طریق بازى به راحتى صورت مى‌گیرد.امروزه اسباب بازی هایی نیز طراحی و توزیع شده اند که فقط نقش اسباب بازی را ندارند.بلکه باعث رشد خلاقیت‌ها,ایفای نقش‌درمانی،موثر در رشد شخصیت کودکان,کمک به درک تشخیص کودک,تقویت اعتمادبه‌نفس و همچنین رشد ذهنی می شوند. به طور کلی کودک از طریق بازى علاقهٔ اجتماعى را که نمادى از ظرفیت انسان براى تعامل با اجتماع است را یاد مى‌گیرد.

ربات


 تحقیقات نشان می دهد که بیش از ۶۰ درصد بزرگسالانی که در مشاغلی از جمله طراحی و معماری فعالیت می کنند خانه سازی با لگوها از بازی های مورد علاقه شان بوده است. بیش از ۶۶ درصد کسانی که در مشاغل مرتبط با ریاضیات مثل بانکداری یا حسابداری کار می کنند پازل اسباب بازی مورد علاقه دوران کودکی شان بوده است.

اسباب بازی و شغل آینده کودک از دیدگاه خانم مک آلیستر
خانم مک آلیستر مشاور خانواده و روانشناس می گوید چیزهای خیلی بیشتری از اسباب بازی ها در آینده و تعیین شغل کودکان تاثیر می گذارند.این تا حدی سطحی نگری است که بگوییم به دختران ماشین و کامیون بدهیم تا با آن بازی کنندو آنها قرار است مهندس شوند. واقعا شواهد واقعی برای اثبات چنین چیزی وجود ندارد و انتخاب شغل تا زمانی که برای یک فرد اتفاق می افتد از تجربه کودکی او فاصله زیادی دارد. محققان عقیده دارند باید کودکان را تشویق کرد که کشف کنند، بپرسند، درگیر شوند و با هم کار کنند و همه اینها تاثیر بیشتری بر آینده شان خواهد گذاشت. دکتر آماندا گامر روانشناس کودک می گوید باید مطمئن شد که کودکان به یک برنامه بازی خوب و سالم دسترسی داشته باشند.

قیمت محصول: 220,000 تومان

 
ربات

امروز رباتی را به شما پیشنهاد می کنیم که دارای قابلیت های فراوانی می باشد.این ربات 2 کیلو گرمی دارای 67 توابع از قبل برنامه ریزی شده می باشد که از جمله آن ها میتوان به رقصیدن-راه رفتن-آروغ زدن,حالت های رفع خستگی مانند خمیازه کشیدن و ... نام برد.

robowisdom اسم این ربات نسبتا پیشرفته می باشد که با کلید هایی که بر روی کنترل آن تعبیه شده است کارهایی بسیار متفاوت و شبیه به انسان می تواند انجام دهد.این ربات دارای دکمه ی on-off می باشد,حالت های حرکت دستان به صورت بالا و پایین و چرخش بوده و به خوبی حرکت میکنند.همچنین برای مشکل برخورد با موانع سنسور حرکتی در قفسه ی سینه ی آن تعبیه شده است که بعد از نزدیک شدن به مانع مسیر خود را کج کرده و به سمت دیگری حرکت میکند.

ربات 4

ممکن است کودک ما احساس و رویاهای خود را دنبال کند و چیز هایی را طلب کند که از نظر ما همیشه خوشایند نباشند,اما همه ی آن ها به دنبال متفاوت ترین هایی هستند. Robowisdom همان که از اسمش پیداست رباتی هوشمند است که دارای توانایی ها و قابلیت های فراوانی می باشد,به طوری که نه تنها کودکان ما بلکه نوجوانان و یا حتی جوانان را سرگرم خواهد کرد.

دکمه هایی نیز بر روی سر انگشتان و جلوی پاها قرار دارد که با فشار دادن آن ربات عکس العمل نشان داده و احساس درد خواهد کرد. حرکت راه رفتن را به صورت راه رفتم به جلو و راه رفتن به عقب انجام می دهد,انگشتان خود را باز و بسته میکند و یا حتی اشیاء را به راحتی بلند میکند. توابع قرار گرفته شده این ربات بدون نیاز به رایانه بوده و همگی از روی کنترل قابل اجرا خواهد بود.

قیمت محصول: 220,000 تومان