خرید پستی نمک پاش جفتی تخم مرغی

خرید اینترنتی نمک پاش جفتی از فروشگاه Shop MNow

خرید پستی نمک پاش جفتی تخم مرغی,خرید اینترنتی نمک پاش جفتی,خرید وسیله منزل,خرید نمک پاش,خرید پستی نمک پاش,خرید اینترنتی نمک پاش منزل,خرید اینترنتی نمک پاش جفتی,خرید اینترنتی نمک پاش,قیمت نمک پاش جفتی تخم مرغی,خرید پستی نمک پاش جفتی,خرید اینترنتی نمک پاش همراه,خرید وسیله نمک پاش,قیمت  نمک پاش جفتی تخم مرغی,خرید  نمک پاش جفتی تخم مرغی,خرید پستی  نمک پاش جفتی تخم مرغی,خرید اینترنتی  نمک پاش جفتی تخم مرغی,

نمک پاش 5
محصول نمک پاش جفتی تخم مرغی یک محصول جالب و خوشگل می باشد ، می توانید یکی را با نم پر کنید و دیگری را با فلفل های تند ، قیمت این محصول مناسب می باشد . این محصول دارای گارانتی 7 روزه برگشت محصول می باشد. شما می توانید با اطمینان از ما خریداری کنید.

نمک پاش جفتی تخم مرغی 
با استفاده از نمکدان و فلفلدان های فانتزی می توان تجربه ای جدید در اضافه کردن ادویه به غذای خود داشته باشید. نمکدان شیک طرح تخم مرغ قابل استفاده برای ریختن سماغ و انواع ادویه دارای دو رنگ سفید و رنگ تخم مرغ و دارای پایه برای نگهداری برای نمکدانهاست ومی توانید به عنوان نمکدان شیک و دکوری نیز استفاده نمایید .

نمکدان جفتی تخم مرغی از جنس سرامیک با کیفیت می باشد و میتوانید با باز کردن واشر پایین نمکدان ادویه ویا هر پودری که دلخواه شماست بریزید و به عنوان دکوری و یابرای استفاده در منزل و برای استفاده در رستورانها و... استفاده نمایید . این نمک پاش زیبا که طرح تخم مرغ می باشد از جنس سرامیک با کیفیت بوده و دارای پایه نگهدارنده است که کمی بزرگتر از اندازه واقعی تخم مرغ است و در دو رنگ سفید و رنگ تخم مرغ می باشد .

خـرید پستی >> قیمت فقـط :17000تـومان

نمک پاش 2

ویژگی های نمکپاش جفتی مدل تخم مرغ

 جنس : سرامیک با کیفیت

رنگهای شفاف و زنده

ابعاد :7*5*3.5

ابعاد بسته بندی:10*8*5

زینت دهنده میز غذاخوری

قابل استفاده در منزل و رستورانها

شامل دوعدد نمک پاش وفلفل پاش

دارای پایه نگهدارنده  

قابلیت شستشو

خـرید پستی >> قیمت فقـط :17000تـومان

نمک پاش 3

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خـرید پستی >> قیمت فقـط :17000تـومان