خرید پستی ساعت نگین دار ایفل سه طرحه

خرید اینترنتی ساعت نگین دار ایفل سه طرحه از فروشگاه شاپ می نو

خرید ساعت نگین دار ایفل,خرید پستی ساعت نگین دار ایفل,خرید اینترنتی ساعت نگین دار ایفل,خرید آنلاین ساعت نگین دار ایفل,فروش ساعت نگین دار ایفل,فروش آنلاین ساعت نگین دار ایفل,ساعت نگین دار ایفل سه طرحه,خرید ساعت نگین دار ایفل سه طرحه,خرید پستی ساعت نگین دار ایفل سه طرحه,فروش ساعت نگین دار ایفل سه طرحه,فروش پستی ساعت نگین دار ایفل سه طرحه

ساعت نگین دار ایفل سه طرحه

علاقه شما عزیزان به مناظر کشور های پر طرفدار بر هیچکس پوشیده نیست. در نتیجه ما تصمیم گرفتیم که طرح های مختلف و زیبای برج ایفل را در یک ساعت شیک ترتیب دهیم و برای فروش برای زیبا پسندان قرار دهیم. شما می توانید طرح های 1 تا 3 این محصول را خریداری کنید و در همه جا شیک و خوب ظاهر شوید.

ویژگی های کلیدی :

نگین کاری شده دور صفحه

دارای شیشه الماسی شکل و برجسته

قابلیت ضد آب بودن

طراحی ویژه و منحصر به فرد

دارای رنگ بندی زیبا و متفاوت

در طرح های مختلف و جدید

ارسال با جعبه و در بسته بندی

مشخصات ساعت ایفل

مدتی است شاهد آن هستیم که فروشگاههای اینترنتی ایران به محصولاتی جدید و متنوع در زمینه ساعت مچی روی آورده اند و بعضا با مدلی متفاوت و جذاب و از همه مهمتر، در شان یک کاربر ایرانی ، به نیاز آنها پاسخ میدهند. نیازی که همیشه وجود داشته و امروزه رنگ و بویی تازه به خود گرفته است.

ساعت مچی ایفل
فروشگاه اینترنتی دایان نیز از همان ابتدا با تاکید بر نو آوری و خلاقیت ، ساعت های زیبا و جذاب را به فراخور زمان در معرض دید علاقمندان و خریداران محترم قرار داد.امروز هم بنا به درخواست تعداد کثیری از مشتریان این ساعت در فروشگاه قرار گرفته تا به رفع نیاز های شما عزیزان کمک کند.

ساعت مچی ایفل1

امروزه تعداد کثیری از افراد وجود دارند که علاقه مندی های بسیار فراوانی به بناها و مکان های معروف سرتاسر دنیا دارند.از این رو شرکت های طراحی مد و لباس طبق نیاز جامعه به تولید انواع لباس ها ,ساعت های مچی,عینک های آفتابی و ... می پردازند.این بار تولید کنندگان فرانسوی به تولید ساعت های مچی که بیانگر نماد شهر پاریس می باشد پرداخته اند که نماد شهر پاریس یا همان برج ایفل معروف بر روی صفحه ی ساعت خودنمایی می کند.

ساعت مچی ایفل2

این ساعت فانتزی دخترانه دارای سه طرح زیبا می باشد که همگی طبق سلایق مختلف طراحی و عرضه می شوند.

ساعت ایفل1

ساعت ایفل2

ساعت ایفل3

لازم به ذکر است این ساعت علاوه بر طرح بندی متفاوت دارای رنگ بندی مختلف نیز می باشد که در فرم سفارش نوع طرح و رنگ آن مشخص شده است. (سفید , مشکی ,صورتی ,قرمز ,قهوه ای)

قیمت محصول: 19,000 تومان