خرید پستی ساعت مچی Patek Phillippe

خرید اینترنتی ساعت مچی Patek Phillippe از فروشگاه شاپ می نو

خرید ساعت مچی Patek Phillippe,خرید پستی ساعت مچی Patek Phillippe,قیمت ساعت مچی Patek Phillippe,خرید آنلاین ساعت مچی Patek Phillippe,خرید اینترنتی ساعت مچی Patek Phillippe,خرید ارزان ساعت مچی Patek Phillippe,فروش ساعت مچی Patek Phillippe,فروش آنلاین ساعت مچی Patek Phillippe,فروش پستی ساعت مچی Patek Phillippe،فروش اینترنتی ساعت مچی Patek Phillippe,خرید ساعت بند چرمی Patek Phillippe,خرید پستی ساعت بند چرمی Patek Phillippe,

ساعت مچی Patek Phillippe

در این پست می خواهیم شما عزیزان شیک پوش و شیک پسند را با ساعتی بسیار جذاب اشنا کنیم. این ساعت علاوه بر بند چرم و زیبایی خاصش به 2 طرح مختلف، همچنین در رنگ های گوناگون عرضه شده است تا توانسته باشیم سلیقه اکثر شما عزیزان را پوشش دهیم. می توانید ویژگی ها و عکس های این ساعت خوشگل را در ادامه مطلب تماشا کنید.

ویژگی های کلیدی :

دارای دو طرح متفاوت و رنگ بندی متنوع

طرح سه موتوره

ارسال به همراه جعبه ی ساعت

ضد آب در حد شست و شوی دست

کیفیت بالا و قیمت مناسب

دارای ثبات رنگ

ساعت Patek Phillippe2

پتک فیلیپ (به انگلیسی: Patek Philippe & Co) یک شرکت سوئیسی تولیدکننده ساعت‌های لوکس است که در سال ۱۸۵۲ در ژنو سوئیس تاسیس شده. این شرکت به دلیل ساخت ساعت‌های بسیار گران قیمت و پیچیده به عنوان پادشاه ساعت شناخته می‌شود. در حراجی سال ۲۰۰۹ نیویورک، ساعت مدل ۳۹۷۴ پتک فیلیپ به قیمت ۲/۱ میلیون دلار فروخته شد که این رقم عنوان گران‌قیمت‌ترین ساعت جهان را به پتک‌فیلیپ اختصاص داد.

قیمت: 39000 تومان

ساعت Patek Phillippe3

ساعت مچی Patek Philippe ساعت مچی شیک، با کیفیت و بسیار زیبایی است این ساعت مچی با بند چرمی بسیار زیبا، منعطف و بادوام خود، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نمایید.

ساعت Patek Phillippe4

این ساعت مچی مردانه دارای دو طرح متفاوت و 4رنگ مختلف  می باشد که قاب نقره ای آن با بند مشکی  قابل سفارش می باشد و قاب طلایی آن بند قهوه ای قابل سفارش می باشد. صفحه داخلی این ساعت بسیار شیک و در عین حال ساده طراحی شده است و چشم هر بیننده ای را به خود خیره نگاه می دارد. رنگ صفحه آن با رنگ بند آن بخوبی ست و هماهنگ شده است و رنگ های بکار رفته داخل صفحه به دقت انتخاب شده که بر زیبایی کلی ساعت تاثیر بسیار زیادی نهاده است.

این ساعت دارای 2 طرح و رنگ بندی مختلف است که می تواید هنگام ثبت سفارش گزینه مورد نظر خود را در کادر مربوطه انتخاب کنید.

طرح 1:

ساعت Patek Phillippe1

طرح 2:

ساعت Patek Phillippe4

قیمت: 39000 تومان