خرید اینترنتی تبلت تام سخنگو

خرید پستی تبلت تام سخنگو با بهترین قیمت

خرید اینترنتی تبلت تام سخنگو,خرید پستی تبلت تام سخنگو با بهترین قیمت,خرید پستی تبلت کودک,خرید اینترنتی تبلت برای کودک,تام سخنگو,تبلت تام سخنگو,خرید تبلت تام سخنگو,خرید نقدی تام سخنگو,خرید دستگاه تام سخنگو برای کودک,فروش تبلت تام سخنگو,قیمت تبلت تام سخنگو,تبلت talking tom,خرید تبلت برای کودک,تبلت اسباب بازی تاچ می Touch Me,خرید تبلت گربه سخنگو,خرید اینترنتی تبلت گربه سخنگو,خرید پستی تبلت گربه سخنگو,فروش تبلت گربه سخنگو,گربه سخنگو ارزان

تبلت گربه سخنگو 5

پس از استقبال گسترده از گوشی تام سخنگو ، شرکت سازنده تصمیم گرفت تا تبلت گربه سخنگو را برای کودکان شما تولید کند ، این تبلت دارای ویژگی های کلیدی زیادی می باشد که شما می توانید با کمترین هزینه ذهن کودکان خود را فعال کنید. شما می توانید از فروشگاه شاپ می نو با اطمینان خریداری کنید چرا که پشتیبانی در کنار شماست.

تبلت کودک تام سخنگو

ویژگی های کلیدی:

واکنش در اثر لمس
سه بعدی
12عملکرد لمسی
داستان های کودکانه زیبا
آهنگ های زنگ مختلف
موسیقی های لذت بخش و کودکانه
آموزش زبان انگلیسی
دارای کلید خاموش روشن
قابلیت ضبط صدا و تکرار آن توسط تام(گربه)
شباهت ظاهری به تبلت های حرفه ای

قیمت محصول: 45,000 تومان

تبلت گربه سخنگو

این روزها با گسترش علم و تکنولوژی ابزار و وسایل جذاب و متنوعی به بازار عرضه شده اند. در دنیای اسباب بازی و ابزار های بازی کودکان نیز تحولاتی اساسی به وجود آمده است و شاهد ورود و حضور تکنولوژی و صنایع دیجیتالی در این حوزه هستیم. یکی از جدید ترین و جذاب ترین وسایل عرضه شده در این زمینه تبلت هایی است که ویژه کودکان طراحی شده ، بچه ها میتوانند مانند پدر و مادرانشان تبلت و تلفن همراه داشته باشند ولی فقط به صورت یک اسباب بازی که صرفا جنبه سرگرمی دارد ، در دنیایی که کودکان علاقه زیادی به بازی کردن با وسایل ارتباطی چون تبلت و تلفن های همراه دارند هدیه دادن این نوع اسباب بازی ها میتواند کودک شما را شاد و سرگرم کند.

تبلت گربه سخنگو 3

و اما تبلت تام سخنگو در سال ۲۰۱۵ تولید و وارد بازار شده و یکی از اسباب بازی های مفید کودکان محسوب می شود.  این تبلت نه تنها برای سرگرمی میباشد بلکه وسیله ای آموزشی برای کودک شما هست .اگر به دنبال یک تبلت لمسی زیبا و شیک برای فرزند خود هستید اگر میخواهید یک هدیه زیبا به عزیزانتان بدید ما موبایل لمسی بچه گانه تام سخنگو را به شما پیشنهاد میکنیم .

تبلت گربه سخنگو 2

قیمت محصول: 45,000 تومان