خرید پستی ساعت مچی بند چرم Omax

خرید اینترنتی ساعت Omax از فروشگاه شاپ می نو

خرید پستی ساعت مچی بند چرم Omax,خرید اینترنتی ساعت Omax از فروشگاه شاپ می نو,خرید اینترنتی,خرید پستی,خرید ساعت اماکس,خرید اینترنتی ساعت مچی,خرید ساعت Omax,قیمت ساعت Omax,خرید نقدی ساعت Omax,ساعت ساعت Omax با قیمت ارزان,ساعت Omax اصل,خرید اینترنتی ساعت مچی,خرید پستی ساعت اوماکس,ساعت Omax,قیمت ساعت Omax,ساعت Omax ارزان

ساعت اوماکس جدید

ساعت omax یک ساعت شیک در رنگ بندی مختلف می باشد ، این ساعت دارای صفحه ی دایره ای و بصورت عقربه ای می باشد ، ساعت omax ضد آب می باشد بطوری که اگر بخواهید دستان خود را بشویید نیازی به خارج کردن ساعت نیست. ساعت به همراه جعبه شکیل برای شما عزیزان ارسال می شود. دارای ثبات رنگ می باشد و قیمت مناسبی هم دارد.

ساعت مچی بند چرم omax

ویژگی های کلیدی :

در رنگ بندی متفاوت و متنوع

ارسال به همراه جعبه ی ساعت

ضد آب در حد شست و شوی دست

کیفیت بالا و قیمت مناسب

استفاده از تکنولوژی کوارتز

دارای ثبات رنگ

قیمت محصول: 45,000 تومان

 


ساعت omax 6

درباره ی Omax :
شرکت مونترس اوماکس اس ای (Montres Omax S.A.) در سال 1946 میلادی با تلاش در جهت تبدیل شدن به یکی از شرکت های رهبر در صنعت ساعت جهان، در کشور سوئیس تاسیس شد.
در ابتدا تمرکز شرکت بر روی ساعت های اتوماتیک و برای بازار های کشورهای خاورمیانه و شبه قاره هند بود و حتی در یک برهه زمانی تبدیل به بزرگترین صادرکننده ساعت کشور سوئیس از لحاظ تیراژ تولید شد.

ساعت omax 2

اوماکس در طول زمان به طور موفقیت آمیزی رشد کرد و هم اکنون به کشورهای زیادی در آمریکای شمالی، اروپا، آسیای میانه، خاور میانه، شبه قاره هند و خاور دور صادرات دارد. اوماکس هم اکنون متمرکز بر ساعت های با سیستم کوارتز می باشد و عمدتا موتور محرک ساعت های خود را از شرکت اپسون (EPSON) ژاپن تامین می کند.
اوماکس یک مارک تجاری ثبت شده است که با هدف تولید ساعت های با کیفیت بالا، قیمت مناسب و در تیراژ تولید بالا، سال هاست که در سطح وسیعی در جهان فعالیت می کند و فروش کنونی مدل های مختلفش در حهان بالغ بر یک میلیون عدد در ماه می باشد. اوماکس دارای مدل های بسیار متنوع در تیپ های گوناگون می باشد بطوریکه برای هم گام بودن با تغییر سلیقه مشتریان خود در سراسر جهان، ماهانه بیش ار 50 مدل جدید به بازار ارائه می دهد.

قیمت محصول: 45,000 تومان

 
ساعت omax 5

در گذشته، مردم از ساعت مچی برند برای اطلاع از زمان استفاده می کردند. اما در دنیای مدرن امروزی که انتظار می رفت وسیله ای مانند ساعت مُچی، بی استفاده شده و با پیوستن به تاریخ، در موزه ها مشاهده شود، سازندگان ساعت مسیر دیگری را در پیش گرفته و ساعت مُچی را وارد دنیای تجمّل گرایی کردند. امروزه در دنیای مُد، ساعت های مُچی به یک نماد تبدیل شده اند و استفاده از ساعت های زیبا و گران قیمت در محیط کار یا بیرون از آن، با حس غرور همراه است

بسیار سبک و راحت
دارای رنگ بندی متنوع و متفاوت
قابل ست مجلسی و اسپورت
مناسب سلایق مختلف

ساعت omax 4

ساعت OMAX موجود در این صفحه یکی از مدل های ساعت مچی جدید اماکس می باشد. شرکت OMAX که همواره به عنوان یکی از بزرگترین و مشهورترین کمپانیهای تولید کالا بخصوص کاالاهای مد روز در دنیا مطرح است.

طراحی بسیار شیک و زیبا 

مخصوص متفاوت پوشان  

در عین حال ساده و جذاب 

ساعت omax 3

طراحان بخش ساعت مچی این شرکت همیشه جزو بهترینها بودند و این مدل ساعت زیبای مچی جدید omax نیز با طراحی بسیار شیک و درعین حال ساده و جذاب طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

قیمت محصول: 45,000 تومان