خرید پستی ترازوی خانگی دیجیتال Personal Scale

خرید اینترنتی ترازوی خانگی دیجیتال از فروشگاه Shop MNow

خرید پستی ترازوی خانگی دیجیتال,خرید پستی ترازوی خانگی دیجیتال Personal Scale,خرید آنلاین ترازوی خانگی دیجیتال,خرید اینترنتی ترازوی خانگی دیجیتال,خرید ارزان ترازوی خانگی دیجیتال,ترازوی خانگی میخام,خرید پستی ترازوی خانگی,ترازوی وزن خانگی,خرید ترازوی وزن خانگی,فروش آنلاین ترازوی خانگی دیجیتال,فروش آنلاین ترازوی خانگی دیجیتال,خرید آنلاین ترازوی خانگی دیجیتال Personal Scale,خرید اینترنتی ترازوی خانگی دیجیتال Personal Scale,ترازوی خانگی دیجیتال Personal Scale,فروش اینترنتی ترازوی خانگی دیجیتال Personal Scale,فروش ارزان ترازوی خانگی دیجیتال Personal Scale,خرید پیشتاز ترازوی آشپزخانه دیجیتال,خرید پستی ترازوی,ترازوی باکیفیت اشپزخانه,

ترازوی خانگی دیجیتال

همیشه یکی از وسایلی که در همه خانه ها پیدا می شود ترازو است. این وسیله پرکاربرد چه برای وزن کردن اجناس و چه برا وزن کردن افراد خانواده بکار می رود. اگر شما که در حال خوانده این مطلب هستید از داشتن یک ترازوی جم و جور و شیک بی نصیبید، فورا دست به کار بشید و این ترازوی خوب را از آن ِ خود کنید. همانطور که می دانید این وسیله بسیار پرکاربرد است و می تواند در هر وقت و زمانی شما را از خارج شدن از خارج باز دارد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از این ترازو داشته باشید. به ادامه مطلب توجه کنید.

ترازوی دیجیتالی personal scale با طراحی بسیار باریک و سبک به راحتی قابل حمل بوده و جهت ثبات بیشتر دارای پایه های پلاستیکی می باشد که مانع از سر خوردن ترازو بر سطوح سنگی و سرامیکی و غیره می شود. ترازوی دیجیتالی personal scale با صفحه مستطیلی نسبتا بزرگ دیجیتالی که دارد امکان مشاهده وزن را به راحتی برای شما امکان پذیر می کند. به علاوه ترازوی دیجیتالی personal scale به سیستم توزین وزن اضافی مجهز بوده و تا وزن حداکثر 160 کیلوگرم را بدون خطا و بطور دقیق اندازه گیری می کند.

توضیحات ترازوی دیجیتال شیشه ای :

زیبا. شیک و مدرن

توزین تا ۱۵۰ کیلوگرم

دقت اندازه گیری ۱۰۰ گرم

بهترین هدیه برای مناسبتهای گوناگون

قابلیت چاپ به عنوان هدایای تبلیغاتی

این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود

 در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

      خـرید پستی >> قیمت فقـط :60000تـومان


ترازوی خانگی دیجیتال

ترازوی دیجیتالی personal scale دارای سیستم خاموش کننده خودکار می باشد و در صورتی که ترازوبه مدت تقریبی 8 ثانیه ثابت بماند و یا استفاده نشود بطور اتوماتیک خاموش می گردد. استفاده از ترازوی دیجیتالی personal scale بسیار ساده است، تنها با زدن ضربه کوچک پا بر روی صفحه، ترازو روشن شده و علامت 0.0 را نشان میدهد که در این موقع ترازو آماده اندازه گیری می باشد. ترازوی دیجیتالی personal scale برای مصارف خانگی طراحی شده و برای کاربردهای پزشکی و تجاری مناسب نمی باشد. همچنین ترازوی دیجیتالی personal scale توسط یک باطری CR2032 تغذیه می شود.

برخی از امکانات و قابلیتهای ترازوی دیجیتال شیشه ای:

سنسوربسیار دقیق فشار

صفحه نمایش LCD

صفر اتوماتیک و خاموش شدن خودکار

توزین دقیق وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم

اندازه گیری پوند و کیلوگرم ( دارای دو واحد اندازه گیری پوند و کیلوگرم )

شیشه مقاوم و ایمن

کارکرد و کیفیت عالی

ترازوی خانگی دیجیتال

این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود

 در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

      خـرید پستی >> قیمت فقـط :60000تـومان