خرید پستی پوست کن و تراش هویج CARROT

خرید اینترنتی پوست کن و تراش هویج از فروشگاه Shop MNow

 خرید پستی پوست کن و تراش هویج CARROT,خرید پوست کن هویچ,خرید جالب  پوست کن هویچ,خرید آنلاین  پوست کن هویچ,خرید ارزان  پوست کن هویچ,خرید اینترنتی  پوست کن هویچ,خرید تراش هویج,خرید پستی تراش هویج,خرید آنلاین تراش هویج,خرید اینترنتی تراش هویج,فروش تراش هویج,فروش پستی تراش هویج,فروش پوست کن هویچ,فروش پستی پوست کن هویچ,پوست کن و تراش هویج,فروش پوست کن و تراش هویج,خرید آنلاین پوست کن و تراش هویج

پوست کن و تراش هویج CARROT

یاد قدیما بخیر. مداد تراش های جالبی داشتیم. حالا اون مداد تراشا ایده جالبی به خلق الله دادن که تو تصاویر هم می بینید. بله! ا همین مداد تراش ها می تونید هویچ وسیب پوست بگیرید. خیلی جالبه وقتی دارین اینکارو انجام میدین. حس نوستالژی شما رو هم قلقلک میده این وسیله کاربردی.

امروز برای کدبانو های هر خانه محصول جالبی تدارک دیده ایم. احتمالا اعضای خانواده شما هم تا اسم ماکارونی و پیراشکی و پیتزا می شوند از خود بی خود می شوند. ما امروز دستگاه رشته کن را برای شما آماده کرده ایم که می تواند برای درست کردن انواع پاستا، یا ماکارونی و حتی پیتزا به شما کمک کند. لذت آشپزی را با این دستگاه از دست ندهید.

( این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

قیمت : 19000 تومان

پوست کن و تراش هویج CARROT

در ابتکاری بسیار جالب  توسط کارترو پلیس انقلابی عظیم در آشپز خانه ها به وقوع پیوسته ،پوست گیری انواع سبزیجات در 30 ثانیه 

از پوست کن و تراش هویج کاروتو برای تراشیدن خیار و هویج و ... می توان استفاده کرد از این ابزار برای پوست کندن ، تیز کردن ، درست کردن روبان پیچ ، خیار ، کدو و هر چیزی که فرم کشیده داشته باشد برای داخل سالاد و دیگر خوراکی ها کاربرد دارد.

پوست کن و تراش هویج CARROT

ویژگی های پوست کن و تراش هویج کاروتو :

    استفاده ساده و راحت

    وسیله ایی جالب و کاربردی

    مناسب برای پوست کندن

    مناسب برای هویج و کدو و خیار و ...

    وسیلفه ایی کاربردی برای تزیین سالاد و خوراکی های دیگر

پوست کن و تراش هویج CARROT

این ابزار آشپزخانه را Avichai Tadmor برای Monkey Business طراحی کرده است. نسخه ی بزرگ شده ی مدادتراش های دستی کلاسیک است که برای پوست کندن، تیز کردن و درست کردن روبان پیچ (حلقه حلقه کردن) هویج، خیار، کدو و هر چیزی با فرم کشیده برای داخل سالاد و دیگر خوراکی ها کاربرد دارد.

( این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

قیمت : 19000 تومان