خرید اینترنتی شابلون طراحی قهوه

خرید پستی شابلون تزیین قهوه

خرید اینترنتی شابلون طراحی قهوه,خرید پستی شابلون تزیین قهوه,شابلون طراحی روی قهوه,خرید شابلون طراحی روی قهوه,خرید پستی شابلون طراحی روی قهوه,خرید نقدی شابلون طراحی روی قهوه,خرید اینترنتی شابلون طراحی روی قهوه,خرید اینترنتی طراحی قهوه,خرید پستی شابلون طراحی قهوه,خرید پستی شابلون تزیین قهوه,شابلون طراحی روی قهوه,خرید شابلون طراحی روی قهوه,خرید نقدی شابلون طراحی روی قهوه,قیمت شابلون طراحی روی قهوه,خرید پستی شابلون طراحی قهوه با قیمت مناسب,قیمت شابلون طراحی روی قهوه,شابلون‌های تزئین GATER,خرید پستی,خرید اینترنتی,شابلون‌های تزئین GATER با قیمت مناسب,خرید پستی شابلون‌های تزئین GATER قهوه,

شابلون طراحی قهوه 4
می توان با ایده های جالب فضا را رمانتیک کرد ، شابلون های طراحی و تزیین قهوه به راحتی طرح های متفاوت را بر روی قهوه پیاده سازی می کنند ، یک ایده ی جالب و رمانتیک برای شما و کسانی که دوستشان دارید ، تعداد شابلون ها در یک بسته بندی 15 عددی می باشد که دارای طرح های زیبایی است ، شما می توانید با اطمینان از فروشگاه ما خریداری کنید ، چرا که ما در کنار شما و پاسخگوی شما هستیم.

شابلون طراحی و تزیین قهوه GATER

شابلون‌های تزئین   GATER از ابزاری هستند که طراحی بر روی قهوه با کف شیر را آسان می‌کنند. این شابلون‌ها طرح‌های متنوعی، از قلب و گل گرفته تا صورتک‌های جالب و نوشته‌های طنزآمیز، دارند. جنس این شابلون پلاستیکی هستند. که این محصول برای اولین بار در ایران در فروشگاه یاسل عرضه می شود

تعداد شابلون ها در یک بسته 15 عدد می باشد در طرح های زیبا

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

خـرید پستی >> قیمت فقـط :22000 تـومان

شابلون طراحی قهوه
برای طراحی با آن‌ها، ابتدا شابلون را بر روی کف شیری که بر روی فنجان قهوه‌تان ریخته‌اید می‌گذارید، سپس پودر دارچین، پودر کاکائو، پودر نسکافه و یا هر پودر قهوه‌ای رنگ دیگری که می‌خواهید بر روی آن می‌پاشید. وقتی شابلون را بردارید طرح زیبایی بر روی کف شیرتان افتاده است.

شابلون طراحی قهوه 1

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

شابلون طراحی قهوه 3

خـرید پستی >> قیمت فقـط :22000 تـومان