خرید پستی چاقوی لیزری آیرو نایف Aero Knife

خرید اینترنتی چاقوی لیزری با قیمت مناسب

خرید پستی چاقوی لیزری آیرو نایف Aero Knife,خرید اینترنتی چاقوی لیزری با قیمت مناسب,خرید چاقو لیزری,قیمت چاقو لیزری,خرید اینترنتی چاقوی لیزری ارزان,خرید پستی چاقوی آیرو نایف,خرید اینترنتی  چاقوی لیزری Aero Knife,خرید چاقوی  Aero Knife,خرید پستی چاقوی  Aero Knife با ارزان ترین قیمت,ارزان ترین قیمت  Aero Knife,چاقوی تیز  Aero Knife

چاقوی لیزری 5

خرید پستی چاقوی لیزری آیرو نایف Aero Knife - چاقویی با طراحی مدرن و تیغه تیز که نیاز به تیز کردن مجدد ندارد ، وسیله ای عالی برای آشپزی و مناسب برای هر منزلی ، قیمت مناسب و کاربرد آن برای مصارف روزانه می باشد ، این چاقو دارای طراحی خیره کننده می باشد ، شما می توانید تصاویر بیشتر این چاقو را در زیر مشاهده کنید ، با اطمینان از ما خریداری کنید ، ما در کنار شما هستیم.

چاقوی لیزری آیرو نایف Aero Knife

طراحی مدرن و بسیار کاربردی

تیغه جدید بدون نیاز به تیز کردن

کاهش 60% تماس چاقو با مواد

وسیله ای مورد نیاز برای آشپزخانه هر کد بانوی ایرانی

قیمت : 18500 تومان

چاقوی لیزریچاقوی لیزری آیرو نایف محصول جدیدی است که به علت طراحی بی نظیرش (الهام گرفته شده از تیغ اصلاح) بسیار سبک، تیز و برنده می باشد که به علت سوراخ های موجود در این چاقو هوا جریان دارد و باعث می شود که هنگام برش هیچ موادی به چاقو نچسبد. وجود سوراخ ها در سطح چاقوی آیرو نایف باعث سبکتر شدن و زیباتر شدن چاقو نیز شده است. دسته این چاقو نیز طوری طراحی شده است که به راحتی داخل دست قرار گرفته و باعث خستگی آن نمی شود.
چاقوی لیزری 2

قیمت : 18500 تومان

چاقوی لیزری 7

ویژگی های چاقوی آیرو نایف:

- کاهش 60% تماس چاقو با مواد
- تیغه جدید بدون نیاز به تیز کردن
- دسته ارگونومیک
- دسته با پرچ 3 گانه

چاقوی لیزری 3

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاقوی لیزری 4

قیمت : 18500 تومان