خرید اینترنتی کمربند عروسکی سیت پتز

خرید پستی عروسک سیت پتز مدل کفشدوزک

عروسک سیت پتز مدل کفشدوزک Seat Pets The Ladybug,خرید اینترنتی عروسک سیت پتز,خرید پستی عروسک کودک,خرید پستی کمربند عروسکی سیت پتز,خرید اینترنتی کمربند عروسکی,خرید اینترنتی  عروسک سیت پتز مدل کفشدوزک,خرید کمربند ماشین,خرید کمربند کودک,خرید اینترنتی کمربند مخصوص کودکان,خرید پستی لوازم ماشین,خرید کمربند عروسکی ارزان 

کمربند عروسکی 9

کمربند عروسکی سیت پتز - می توان با روش های مختلف به کودکان خود از کودکی آموزش صحیح دهید ، کمربند عروسکی هم کمربند ماشین می باشد و هم عروسکی است که کودک شما با آن سرگرم می شود ، از این رو هم به وی آموزش داده اید و هم وی را سرگرم کرده اید ، کمربند عروسکی با قیمت مناسب و در طرح های مختلف می باشد که هنگام سفارش ذکر کنید.

عروسک سیت پتز مدل کفشدوزک Seat Pets The Ladybug یک عروسک فوق العاده و جذاب است که با داشتن آن کودکان دیگر در اتومبیل و مسافرتها احساس تنهایی و کلافگی نخواهند کرد سیت پتز علاوه بر اینکه کودک را تشویق به بستن کمربند ایمنی میکنه باعث میشه از خطرات ناشی از تصادفات کاسته بشه. این محصول جذاب کاربرد فراوانی دارد علاوه بر سرگرمی کودک می تواند آن را بغل کند و خواب راحتی در طول سفر داشته باشد .

قیمت : 65,000 تومان

 


کمربند عروسکی

سیت پتس تنها یک عروسک نیست بلکه با توجه به بندی که برای آن در نظر گرفته شده به عنوان یک کوله پشتی جالب قابل استفاده می باشد و یا اینکه می توان آن را به دوچرخه ، اسکوتر و دیگر وسایل نصب کرد هم چنین دارای 3 جیب برای قرار دادن خوراکی ها ، وسایل شخصی کودکان ، اسباب بازیها و تمام وسایلی که کودک در خودرو نیاز دارد می باشد.

کمربند عروسکی 2

مشخصات عروسک سیت پتس Seat Pets The Ladybug :

مناسب برای کودکان 3 سال به بالا
طول عروسک 53 سانتیمتر
عرض قسمت سر 29 سانتیمتر
دارای دم کوچک
سایز جیب های جلو 8.5 سانتیمتر

کمربند عروسکی 3

فضای جیب زیپ دار به اندازه یک بطری آب
دارای بند مخصوص با قابلیت تغییر سایز
در شکلها و رنگ های مختلف و جذاب
در وزن 300 تا 350 گرم بسته به مدل
ساخت هنگ کنگ

قیمت : 65,000 تومان

 
کمربند عروسکی 5

ویژگیهای سیت پتس Seat Pets The Ladybug :

سیت پتس کودکان شما را تشویق به کمربند ایمنی می کند
جنس آن نرم و لطیف است و به هیچ عنوان باعث ایجاد حساسیت نمی شود
نصب سریع و آسان روی کمربند
قابل نصب بر روی انواع کمربند ایمنی
استفاده به صورت بالش نرم برای استراحت و یا خوابیدن کودک در مسیرهای طولانی
جلوگیری از افتادگی و تکان خوردن سر
سرگرم کردن کودک در مسافت های طولانی

کمربند عروسکی 7
دارای بند مجزا برای استفاده به صورت کوله پشتی
چدارای یک جیب زیپ دار به اندازه سایز یک بطری آب
دارای دو جیب دیگر برای قرار دادن شکلات و خوراکی و موبایل و ....
جلوگیری از خستگی گردن و کمر کودک شما
قابل بستن روی دوچرخه، اسکوتر ، تخت خواب کودک و ...
با کیفیت بسیار عالی و قابل شستشو در ماشین لباسشویی

کمربند عروسکی 4

عروسک سیت پت بهترین هدیه برای کودکان در ۷ طرح جذاب و مختلف و هدف اصلی تولید سیت پتز کمک به ایمنی کودکان و تشویق آنها به بستن کمربند ایمنی شان در خودرو بوده است.

سیت پتز علاوه بر نصب آسان روی کمربند به کودک اجازه میده به عنوان بالش جهت استراحت از آن استفاده کنه و با آن احساس تنهایی نکنه و سرگرم بشه

سیت پت تنها یک عروسک نیست بلکه با توجه به بندی که برای آن در نظر گرفته شده به عنوان یک کوله پشتی جالب قابل استفاده می باشد و یا اینکه می توان آن را به دوچرخه ، اسکوتر و دیگر وسایل نصب کرد هم چنین دارای 3 جیب برای قرار دادن خوراکی ها ، وسایل شخصی کودکان ، اسباب بازیها و تمام وسایلی که کودک در خودرو نیاز دارد می باشد.

کمربند عروسکی 8

قیمت : 65,000 تومان