خرید اینترنتی کارتون بابا لنگ دراز

خرید پستی مجموعه کامل کارتون بابا لنگ دراز با قیمت مناسب

خرید اینترنتی کارتون بابا لنگ دراز,خرید پستی مجموعه کامل کارتون بابا لنگ دراز,خرید پستی کارتون,خرید اینترنتی کارتون,خرید انواع کارتون دوران بچگی,خرید انیمیشن بابا لنگ دراز,خرید کارتون بابا لنگ دراز با قیمت ارزان,خرید پستی کارتون بابا لنگ دراز با کیفیت عالی,کارتون با کیفیت عالی,خرید کارتون های دوران کودکی,خرید اینترنتی بابا لنگ دراز, کارتون بابا لنگ دراز, کارتون بابا لنگ دراز با نمایش خانگی,خرید کارتون جودی ابوت,خرید پستی کارتون کامل جودی ابوت

کارتون بابا لنگ دراز 4

تماشای کارتون های قدیمی و دوران بچگی همیشه برای ما جذاب بوده است ، کارتون بابا لنگ دراز یا جودی ابوت یکی از همان نوستالژی های دوران بچگی دهه 60 می باشد که خیلی از ماها باهاش خاطره داریم ، امروز مجموعه کامل این کارتون رو برای فروش با قیمت مناسب برای شما عزیزان قرار دادیم. شما می توانید این محصول را با اطمینان از فروشگاه Shop MNow خریداری کنید.

نام کارتون :  بابا لنگ دراز ( جودی ابوت )
فرمت : دی وی دی (قابل پخش در دستگاه های خانگی)
کیفیت صدا و تصویر : عالی

زبان : دوبله (دو زبانه)
تعداد قسمت : کامل (کاملترین نسخه در ایران)

تعداد اپیزود : ۴۰ قسمت
مدت زمان هر قسمت : زمان اصلی ۲۲ دقیقه
تعداد دی وی دی :۱۰

قیمت : ۲۶,۰۰۰ تومان

کارتون بابا لنگ دراز

کارتون قدیمی و خاطره انگیز جودی ابوت در ۱۰DVD – با دوبله فارسی 

توجه : این مجموعه جدید دارای کیفیت عالی می باشد و شامل تمامی قسمت های کارتون بابا لنگ دراز از بودن جودی ابوت در نوانخانه جان گریر تا ازدواج جودی ابوت و بابا لنگ دراز به صورت کامل می باشد.  این مجموعه (۱۰DVD)  کامل و با کیفیت تصویری عالی می باشد. 

کارتون بابا لنگ دراز 2

کارتون بابا لـنگ دراز هنـوز در خاطر بسیاری از مـا کودکان دیروز خاطـره ای شیرین به یادگار گذاشته است. شخصیت اصلی داستان، جروشا «جودی» آبوت دخــتـر سرزنـده و باهوشــی اسـت که در یک پرورشـگـاه بــزرگ می شـود امـا با پشتیبانی مالی حامی ناشناس خود می تواند به مدرسه خصوصی راه یابد.

"بابا لنگ دراز" در واقع داستان دختری یتیم، به نام جودی آبوت است که حدود ۱۷-۱۸ سال از عمر خود را در یتیم خانه ای گذرانده و به طور اتفاقی با کمک یک ناشناس خیر به مدرسه ای شبانه روزی درجه یک که متعلق به طبقه ثروتمند جامعه است معرفی می‌شود. او در تمام دوران مدرسه و تحصیل توسط نامه با ناشناس خیر ارتباط دارد برنامه‌ها و وضعیت تحصیلی و دل مشغولی‌ها خود را به او گزارش می دهد و با او در میان می گذارد. در جریان تبادل این نامه ها، شخصیت جودی آن قدر با مرد خیر هماهنگ و همسو می شود که در پایان داستان «جودی ابوت» و مرد خیر با یکدیگر ازدواج می کنند و زندگی مشترک را آغاز می کنند. داستان بابا لنگ دراز، به شیوه ای بیان شده که هر فردی در هر سن و سال ارتباط خوبی با آن برقرار می کند.

قیمت : ۲۶,۰۰۰ تومان

کارتون بابا لنگ دراز 3

جـودی که حامـی خود را نمـی شـناسـد و فـقـط در یـک نگاه از پشـت سـر دیـده است، او را «بابا لنگ دراز» می نامد و اغلـب دربـاره زنـدگی و فعـالیـتهایش به او نـامـه مـی نویسـد (رماـن در قالـب همـین نامـه ها روایـت مـی شود). جـودی در مدرسه به سختی تلاش می کند تا فاصله فرهنگـی خـود با جامعه پـیرامونش را کـه ناشـی از بزرگ شـدن در انزوای پرورشـگاه اسـت، جبران کند. در پـایان، «بابا لنگ دراز» خود را معرفی می کند…

این کارتون کامل زندگی جودی را از کودکی تا زمان ازدواج به تصویر میکشد.

قیمت : ۲۶,۰۰۰ تومان