خرید اینترنتی اجاق گاز مسافرتی Happy Home

خرید پستی اجاق گاز مسافرتی ارزان

خرید اینترنتی اجاق گاز مسافرتی Happy Home,خرید پستی اجاق گاز مسافرتی ارزان,خرید اینترنتی اجاق مسافرتی,خرید پستی اجاق مسافرتی,خرید اینترنتی اجاق گاز کوچک و ارزان,خرید پستی اجاق گاز تک شعله ارزان,اجاق گاز برای پیک نیک,خرید اینترنتی اجاق گاز Happy Home,خرید پستی اجاق گاز مسافرتی Happy Home,خرید اجاق گاز مسافرتی مدل مدل BDZ-155-A,خرید انواع لوازم خانگی

اجاق گاز مسافرتی 5

یکی از لوازم همراه کسانی که به مسافرت می روند اجاق گاز می باشد ، چرا که برای پخت و پز غذا و یا گرم کردن غذا به این وسیله نیاز است ، ما برای شما اجاق گاز مسافرتی آماده فروش کرده ایم که بسیار زیبا و هوشمندانه طراحی شده است ، سیستم جرقه زنی اتوماتیک آن به راحتی گاز را روشن کرده و مناسب برای استفاده در فضای آزاد می باشد. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب تهیه کنید.

اجاق گاز مسافرتی Happy Home مدل BDZ-155-A

ویژگی های کلیدی :

طراحی بسیار زیبا ، هوشمندانه و ایده آل

مناسب برای مسافرت ، پیک نیک ، محل کار ، منزل و ...

قابل استفاده برای پخت و پز یا گرم کردن غذاها

مناسب برای استفاده در فضای باز

سیستم جرقه زنی اتوماتیک

قدرت حرارت بالا

قیمت محصول: 85,000 تومان

اجاق گاز مسافرتی
سالهای متمادی است که پیک نیک به عنوان وسیله مسافرتی و شعله قابل حمل استفاده می شود ، شاید در 50 سال گذشته این وسیله مسافرتی مهم همانند سایر بخش های تکنولوژی که پیشرفته کرده آنقدر آپدیت نشده باشد.
امروز ما برای شما وسیله ای فراهم نموده ایم که به نوعی توسعه یافته پیک نیک است با این تفاوت که دقیقا مانند یک اجاق گاز در منزل عمل می کند. اگر شما اهل گردش و مسافرت هستید دیگر نگران گرم کردن غذای خود نباشید . با آشپزی بر روی این اجاق گاز مسافرتی حس کنید که در آشپزخانه ی خود آشپزی می کنید
اجاق گاز مسافرتی 2
این اجاق گاز بسیار سبک و کم حجم بوده و به راحتی قابل حمل می باشند و قابلیت استفاده در هر مکانی را دارند ، از ویژگی های این اجاق گاز : قابلیت استفاده با گاز شهری یا کپسول های استاندارد مسافرتی ، پخش شعله مناسب برای پخت یکدست ، فندک و شیر مناسب و از همه مهمتر کیف قابل حمل بسیار عالی ، اشاره کرد.

قیمت محصول: 85,000 تومان

اجاق گاز مسافرتی 3
در محل پس از تحویل
فوری به سراسرکشور توسط سامانه های حمل و نقل
پشتیبانی محصولات قبل و بعد از ارسال
امکان رهگیری آنلاین کلیه سفارشات پس از ارسال

اجاق گاز مسافرتی 4

قیمت محصول: 85,000 تومان