خرید اینترنتی انیمیشن شکرستان

خرید پستی کارتون شکرستان 

خرید اینترنتی انیمیشن شکرستان,خرید پستی کارتون شکرستان ,خرید پستی کارتون شکرستان,کارتون شکرستان جدید,خرید کارتون شکرستان,خرید اینترنتی انیمیشن شکرستان,خرید پستی کارتون شکرستان  سری جدید,خرید برنامه کودک شکرستان,خرید اینترنتی انیمیشن شکرستان,خرید انیمیشن شکرستان با کیفیت,خرید برنامه کودک,خرید کارتون کودک,خرید پستی کارتون شکرستان

خرید انیمیشن شکرستان 5

همه شما با انیمیشن خنده دار شکرستان آشنایی دارید و چند قسمتی از آن را دیده اید ، انیمیشن خنده دار و جالبی که استقبال خوبی از آن شده است ، در این پست تصمیم بر این گرفته شده تا مجموعه کامل انیمیشن شکرستان را برای شما آماده فروش کنیم ، قیمت محصول مناسب در نظر گرفته شده است و همچنین این انیمیشن در تلویزیون های خانگی قابل پخش می باشد.

انیمیشن زیبای شکرستان برای اولین بار در سال 1387 به سفارش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توسط شرکت RPCA با هدف ترغیب بچه های ایرانی به دیدن شخصیت های کارتونی ایرانی و اصیل ساخته شد و انصافاً توانست بسیار موفق باشد. این انیمیشن با روش «کات اوت» (بریده مقوا) ساخته شده است و استقبال خوبی از این روش به عمل آمده است. کارگردان مجموعه سعید ضامنی و بابک نظری می باشند.

قیمت : ۱۳,۰۰۰ تومان

شکرستان

این مجموعه در قالب بیش از 100 قسمت ساخته شده و تاکنون از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است. امتیاز پخش این مجموعه به چند کشور دیگر هم فروخته شده و حالا می توانیم به خودمان ببالیم که فرهنگمان را بچه های کشورهای دیگر هم می بینند. قسمت‌هایی از این مجموعه در جشنواره‌های خارجی از جمله جشنوارهٔ چانگوی چین، جشنوارهٔ جیفونی ایتالیا و جشنوارهٔ فیلم کودک هند نمایش یافته‌است.

انیمیشن شکرستان در جشنوارهٔ جام جم سال ۱۳۹۰ در ۸ بخش نامزد دریافت جایزه شد و موفق شد جایزه بهترین کارگردانی پویانمایی را از آن خود کند.

خرید انیمیشن شکرستان

شکرستان با بیش از ۱۸۰ شخصیت همهٔ داستان‌های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند. قصه‌ها پس از ۸ ماه تحقیق و توسعه بر اساس داستان‌ها، ضرب المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانهٔ ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشتهٔ تحریر در آمده‌اند. در این شهر قدیمی و داستانی، هیچ کس در جایگاه خود نیست و تلاش شده تا با دفورماسیون تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقا به فکر فرو روند و آینهٔ رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

قیمت : ۱۳,۰۰۰ تومان

خرید انیمیشن شکرستان 3

راوی داستان های شکرستان، آقای مرتضی احمدی می باشد که صدای دلنشین ایشان بر جذابیت انیمیشن افزوده است. البته این نکته را هم نمی توان نادیده گرفت که دوبله های بسیار حرفه ای و صداهای دلنشین تمامی دوبلورهای این مجموعه علاوه بر جذابیت بیشتر مجموعه باعث ماندگارتر شدن این کار هم شده است. امید است که مسئولان فعال در زمینه پویانمایی هر چه بیشتر از این دست کارتونها تولید کنند تا ما شاهد جولان شخصیت های غربی در میان بچه های ایرانی نباشیم.

خرید انیمیشن شکرستان 4

مجموعه ای که در پیش رو دارید شامل 101 قسمت از انیمیشن شکرستان می باشد که با کیفیت بسیار خوب از شبکه دو سیما ضبط و اکنون در اختیار شما قرار داده شده است. امیدوارم ببینید و بپسندید.

قیمت : ۱۳,۰۰۰ تومان