خرید اینترنتی استخر بادی سه لایه کودک اینتکس INTEX

خرید پستی استخر بادی کودک با قیمت مناسب

خرید اینترنتی استخر بادی سه لایه کودک اینتکس INTEX,خرید پستی استخر بادی کودک با قیمت مناسب,خرید استخر بادی,خرید پستی استخر بادی کودک,خرید لوازم سرگرمی کودک,خرید اینترنتی استخر بادی برای کودک,خرید استخر بادی خانوادگی,خرید پستی استخر بادی خانواده,خرید اینترنتی استخر بادی ارزان,خرید پستی استخر کودک,خرید استخر خانگی,خرید استخر بادی سه لایه کودک,خرید استخر اینتکس,خرید پستی استخر بادی کودک  INTEX

استخر بادی کودک 4
شما می توانید برای بچه های خود تفریحات سالمی مهیا کنید ، ازین رو می توانید برای کودکان خود استخر بادی تهیه کنید ، چرا که در این فصل گرما شنا و استخر خیلی لذت بخش می باشد ، ما برای شما استخر بادی کودک را با قیمت مناسب آماده فروش کرده ایم تا از خرید آن در کنار کودکان خود لذت ببرید.

استخر بادی سه لایه کودک اینتکس INTEX

با طراحی زیبا ، رنگارنگ و متمایز

قابل استفاده در منزل و مسافرت و آپارتمان

مناسب سنین ۱ تا ۱۰ سال و همچنین بزرگترها

وسیله بسیار مناسبی برای سرگرمی شما

قیمت : 55000 تومان

استخر بادی کودک 2

استخر بادی سه لایه کودک: استخری با طراحی کودک پسند و فانتزی مخصوص کودکان ۱ تا ۱۰ سال که با داشتن ابعاد (قطر: 147 سانتی متر، عمق: 33 سانتی متر) گزینه بسیار مناسبی برای سرگرمی فرزندان شما در درون منزل و بیرون منزل می باشد. این محصول از طرح ها و رنگ های دیگر نیز بهره می برد که می توانید باب میل فرزندان آن ها را ازفروشگاه ما سفارش دهید. اما نا گفته نماند که جنس این محصولات از نوع PVC بوده و می تواند در شرایط مختلف جوی و هوا مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان دهد.

ویژگی ها :

جنس این استخر بادی از PVC
استخر بادی با ارتفاع سه لایه
ابعاد: قطر: 147 سانتی متر، عمق: 33 سانتی متر
با قابلیت باد شدن توسط تمامی پمپ بادها

قیمت : 55000 تومان

استخر بادی کودک

این محصول با توجه به فضای کم خانه ها و نیاز و اشتیاق کودکان به بازی های آبی نیاز وجود چنین وسیله ای به چشم میخورد؛ که علاوه بر نشاط و سرگرمی دلبندان شما میتواند وسیله مناسبی برای استراحت بزرگترها در آبگرم در حمام یا حتی فضای خانه باشد. وان های اینتکس را میتوان بدون آب بعنوان فضای محصوری برای بازی بی خطر کودکان استفاده کرد. از سایر خصیصه های بارز این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد؛ - بسیار کم حجم و سبک و در عین حال کارامد برای مصارف خانگی - رنگهای جذاب - ابعادی مناسب برای استفاده همه اعضای خانواده.

قیمت : 55000 تومان