خرید پستی شاتر بلوتوث موبایل

خرید دستگاه شاتر بلوتوث موبایل از فروشگاه Shop MNow

خرید پستی شاتر بلوتوث موبایل,خرید دستگاه شاتر بلوتوث موبایل,خرید شاتر بلوتوثی,خرید دستگاه جانبی موبایل,خرید وسیله جانبی موبایل,خرید پستی شاتر موبایل,خرید دستگاه شاتر مونوپاد,عکس گرفتن از راه دور,خرید دسنگاه شاتر blutuse موبایل,خرید شاتر موبایل,خرید اینترنتی شاتر بلوتوثی مخصوص مونوپاد,خرید شاتر بلوتوثی مخصوص دستگاه مونوپاد,خرید دستگاه مونوپاد,خرید اینترنتی شاتر بلوتوثی مونوپاد

خرید شاتر بلوتوثی

یک دستگاه مناسب برای عکاسی از راه دور ، شما می توانید عکاسی و فیلمبرداری خود را از راه دور مدیریت کنید ،  شاتر بلوتوث موبایل یک دستگاه مناسب برای عکس برداری و فیلمبرداری می باشد که شما می توانید آن را به وسیله موبایل یا مونوپاد استفاده کنید. این دستگاه کاملا استاندارد طراحی شده است.

شاتر بلوتوثی منو پاد موبایل

وزن بسیار سبک یعنی فقط 9 گرم

قابل استفاده تا فاصله 10 متری

دارای سه دکمه‌ خاموش/ روشن ، تنظیم برای گوشی با سیستم‌ عامل Android و گوشی با سیستم‌ عامل iOS

ویژگی های

انرژی این کنترلر با یک باتری تأمین می‌شود. (باطری CR2032 ) شما می‌توانید با این باتری برای مدت 6 ماه (به مدت 10 ساعت در روز) از این کنترل‌کننده استفاده کنید.

قیمت : 23880 تومان 
قیمت : 19900 تومان

شاتر مونوپاد

با داشتن شاتر بلوتوثی موبایل به هیچ وجه دیگر اضطراب دیر رسیدن زمان عکاسی را ندارید و وقتی که کاملا آماده عکس گرفتن از میهمانان هستید تنها با فشار یک دکمه عکس دسته جمعی یا تکی خود را می گیرید !!!تنها کافی است بلوتوث گوشی خود را روشن کرده و بعد از برقراری اتصال با دستگاه ، شروع به عکاسی و فیلم برداری نمائید . می توانید از این بلوتوث شاتر موبایل به همراه دستگاه مونو پد استفاده کنید و با استفاده از این وسیله ، نیازی به برنامه های سلف تایمر نخواهید داشت و هر موقع آماده بودید ، عکس بگیرید .

توجه فرمائید سیستم های Android نسخه‌ی 4.2.2 و iOS نسخه‌ی 6.0 به بعد با این وسیله سازگار هستند.

قیمت : 23880 تومان 
قیمت : 19900 تومان