خرید اینترنتی کارتون کامل مستربین

فروش اینترنتی کارتون MR Bean

خرید اینترنتی کارتون کامل مستربین,فروش اینترنتی کارتون MR Bean,خرید کارتون مستربین,خرید مجموعه کارتون مستربین,خرید پستی کارتون مستربین,خرید پستی کارتون mr bean سری جدید,خرید پستی کارتون مستربین باکیفیت بالا,خرید پستی سریال مستربین با قابلیت پخش در دستگاه خانگی,خرید کارتون مستربین با کیفیت بالا,خرید پستی فیلم های مستر بین,خرید پستی فیلم مستربین جدید,انیمیشن مستربین,خرید پستی انیمیشن مستربین

فیلم مستربین

مستربین و طنزهای وی را همه می شناسید ، انیمیشن خنده دار و جالبی که مدت ها زیادی را ما به خنده میاره و غم رو از دنیای ما ورمیداره ، امروز بر این شدیم تا کارتون کامل مستربین را برای شما عزیزان آماده فروش کنیم ، قیمت این محصول بسیار پایین می باشد و کیفیت انیمیشن عالی و قابل پخش در شبکه های خانگی می باشد.

انیمیشن مستربین یک سریال تلویزیونی کارتونی است که بر اساس سریال های کمدی شخصیت مستربین که از سال ۱۹۹۰ در انگلستان پخش می شد، ساخته شده است.

قیمت : ۱۲,۰۰۰ تومان

خرید کارتون مستربین

روآن سباستین اتکینسون (به انگلیسی: Rowan Sebastian Atkinson) (زاده ۶ ژانویه، ۱۹۵۵) یک بازیگر و نویسنده بریتانیایی می‌باشد که برای ایفای نقش آقای بین و بلک اَدر در تلویزیون بریتانیا مشهور شده است. نام اوبه عنوان یکی از پنجاه نفر در میان فهرست بامزه ترین کمدین های بریتانیا در مجله آبزرور به چشم می‌خورد.

قیمت : ۱۲,۰۰۰ تومان

خرید پستی فیلم مستربین

او همچنین به عنوان یک از پنجاه نقش برتر کمدی همه تاریخ در نظرسنجی میان افراد کمدین در سال ۲۰۰۵ انتخاب شد.

این سری انیمیشن نیز به مانند سریال اصلی دارای کمترین دایالوگ است. روآن اتکینسون صدای مستربین را در این انیمیشن ها به عهده دارد و تمام حرکات این شخصیت کارتونی از شخصیت او در فیلم های اصلی بهره گرفته شده است.

قیمت : ۱۲,۰۰۰ تومان