خرید پستی ساعت اسپرت رولکس الیزه

خرید اینترنتی ساعت رولکس طرح الیزه

خرید پستی ساعت اسپرت رولکس الیزه,خرید اینترنتی ساعت رولکس طرح الیزه,خرید ساعت مچی زنانه الیزه,خرید پستی ساعت مچی زنانه,ساعت زنانه مشکل پسند,خرید پستی ساعت های مچی  زنانه,خرید پستی ساعت دخترانه اسپرت رولیزه,خرید پستی ساعت زنانه اسپرت رولکس,خرید ساعت مارک رولکس,خرید ساعت زنانه رولکس,خرید ساعت های اسپرت رولکس,خرید انواع ساعت رولکس الیزه,خرید پستی ساعت دخترانه الیزه

ساعت رولکس زنانه

ساعت اسپرت رولکس الیزه یک ساعت دخترانه و زنانه شیک و اسپرت می باشد که از برند معروف و پرطرفدار رولکس است. شما در صورتی که می خواهید ظاهری شیک داشته باشید می توانید این ساعت را انتخاب کنید ، چرا که زیبایی دستان شما در گرو این ساعت شیک می باشد. جدیدترین مدل ساعت رولکس که در بازار وجود دارد. قیمت مناسب این ساعت باعث فروش بالای آن شده است.

ساعت برگزیده معتبرترین مجله های دنیا

ساعتی که حیرت همگان را بر می انگیزد ...

با ظاهری فوق العاده جالب و کیفیتی بینظیر

مخصوص خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه ...

یک مدل فوق العاده مناسب امروزی

برای اولین بار در ایران

ساعت رولکس طرح الیزه جدیدترین ارائه کمپانی ها می باشد که دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند طلایی نگین کاری می باشد که خانم ها و آقایان خوش سلیقه می توانند از این ساعت زیبا استفاده بکنند.

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 35.000 تـومان

خرید پستی ساعت رولکس الیزه

بند این ساعت، اولین نکته است که جلب توجه میکند. بندی غیر معمول که به یقین با بندهای رایج و معمول در بازارمتفاوت بوده و بصورت زیبا بر روی دست، خود نمایی میکند.
برای اولین بار در ایران ، ساعت رولکس طرح الیزه ، با بند نگین کاری شده با کیفیت ارائه و توزیع میگردد که گواه بر نرمی و منعطف بودن آن دارد. لذا هیچ گونه عوارضی برای مچ دست شما نخواهد داشت.با خرید این ساعت زنانه از فروشگاه سبز گستر و هدیه دادن آن به همسر و یا عشق خود در خاطره ماندگار شوید.

فروش ساعت رولکس اسپرت

ویژگی های این ساعت:
نوع: عقربه ای
بند: طلایی
رنگ صفحه: طلایی
رنگ بدنه: طلایی
موتور :تک موتور . 3 موتور نمایشی
جنسیت: اسپرت . زنانه و مردانه
جعبه ساعت : دارد

این روزها انتخاب یک ساعت مچی کاری بسیار سخت و طاقت فرسا به شمار می رود. عرضه هر روزه مدل های متفاوت ساعت مچی به دلیل توجه بسیار زیاد مردم به این محصول و فروش بسیار بالای آن از یک سو و ورود صنعت کشور چین به بازار ساعت های مچی و عرضه ساعت های با کیفیت بسیار پایین و قیمت های بسیار نازل از سویی دیگر همه و همه باعث سخت شدن انتخاب یک ساعت مچی قدرتمند و مناسب می شوند. در بین بانوان نیز به دلیل همین مشکلات انتخاب ساعت کاری سخت است.

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 35.000 تـومان

ساعت مردانه اسپرت رولکس

اما این بار ما ساعتی بسیار جذاب و قدرتمند را به شما معرفی خواهیم کرد.ساعت مچی زنانه و مردانه رولکس با زیبایی منحصر به فرد و بسیار جذاب خود و هم چنین رنگ طلایی بسیار زیبای آن در بین سنین مختلف بانوان و آقایان به خوبی جای خود را باز کرده است و در بازار های کشور های اروپایی و کشور های حاشیه خلیج فارس یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین ساعت های مچی به شمار می رود.

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 35.000 تـومان