خرید پستی اسپری مش مو حرفه ای 

فروش اینترنتی اسپری مش مو در ۵ رنگ مشکی طلایی صورتی سفید قرمز

خرید پستی اسپری مش مو حرفه ای سه بسته,خرید اسپری مش مو,مش کردن مو,خرید دستگاه مش کردن مو,خرید اینترنتی دستگاه مش مو,خرید اینترنتی اسپری مش,خرید اینترنتی مش مو ارزان,خرید پستی دستگاه مش مو باکیفیت,خرید دستگاه مش مو,خرید پستی دستگاه مش مو,اسپری مش مو,سه اسپری مش مو,پکیج اسپری مش مو,مش مو,خرید پستی اسپری مش کردن مو ارزان,

خرید اسپری مش مو

مش کردن موها شاید برای خیلی از افراد با دردسر همراه باشد ، شما می توانید اسپری مش مو را خریداری کنید و به راحتی به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شود. این اسپری برای افراد فشن و اسپرت توصیه می شود. جدیدترین مدل رنگ های مو را می توانید به وسیله ی این اسپری به موهای خود بزنید. اسپری مش مو با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول ارائه می شود.

اسپری مش مو

شما هم می توانید مانند آرایشگران حرفه ای باشید

اسپری مش در رنگهای مختلف و متنوع

در کمترین زمان و با راحتترین روش موهایتان را رنگ کنید

جدیدترین مدل های رنگ کردن مو

مدل های فشن مش کردن مو

ISBN:978-600-5096-96-3

قیمت : 38,000 تومان

خرید اینترنتی اسپری مش مو

مش پلنگی :
این نوع مش مخصوص لایه های روی سر است. کل سر به پنج یا هفت قسمت تقسیم می شود . یک سری طلق های طرح دار مخصوص مش های فانتزی هست که می توانید از فروشگاه هایی که لوازم آرایشگری می فروشند تهیه کنید. این طلق ها از شانه ی دم باریک پهن تر هستند و طرح های داخل آن متفاوت است مثلا به شکل هلال ماه (مش پلنگی ) یا اشکال پروانه ای و غیره است.

مو را مانند روبان کشی از لابلای طلق عبور داده و لایه هایی را که از روی طلق رد شده دکلره می کنیم. لایه های بعدی یک در میان است. سعی کنید اگر مثلا هلال ماه در بالای لایه قرار کرفت در لایه ی بعدی فاصله گذاشته و هلال ماه را پایین تر قرار بدهیم

فروش اسپری مش مو

مش ببری :
بسته به سلیقه ی خود مو را به قطر های مختلف تقسیم بندی کرده و ببافید. گیس ها می توانند به سه یا پنج قسمت تقسیم شوند . انتهای بافت ها را با کش بافت محکم کنید . بعد روی قسمت برجسته ی گیس ها اسپری می کنیم .اگر زمینه ی مو تیره بود رنگ روشن و اگر زمینه ی مو روشن بود رنگ تیره استفاده می کنید .

شما نیز می توانید حرفه ای باشید

بدون نیاز به صرف هزینه یا مربی

حرفه ای شوید

قیمت : 38,000 تومان

مش مو خرید

سه اسپری مش مو

اسپری مش مو موجود در ۵ رنگ :

طلایی ، مشکی، سفید، صورتی و قرمز

لطفا رنگ مورد نظر خود را حتما در قسمت پیغام ذکر نمایید!

قیمت : 38,000 تومان