خرید اینترنتی پکیچ لنز عکاسی سه کاره

خرید پستی پکیچ لنز موبایل سه کار,خرید اینترنتی لوازم جانبی موبایل,خرید پستی مجموعه لنز بزرگ کننده دوربین موبایل,برای دوربین موبایلم چه لوازمی هست,خرید پستی از فروشگاه اینترنتی,خرید لوازم جانبی گوشی های ساموسنگ,خرید پستی لنز همه کاره موبایل,خرید لوازم جانبی موبایل,خرید پستی لوازم حرفه ای عکاسی,خرید پستی پکیچ 3 کاره موبایل,قیمت لنز گوشی های موبایل,خرید ارزان پکیچ لنز عکاسی

فروش پستی مجموعه لنز عکاسی ویژه موبایل

پکیچ لنز عکاسی سه کاره

کسانی که به عکاسی علاقه مند می باشند این محصول بی نظیر را از دست ندهند

پکیچ سه کاره لنز عکاسی دارای لنز های حرفه ای برای عکاسی می باشد

لنزهای این پکیچ شامل لنز های ماکرو، واید و فیش آی می باشد

در هر مکان و زمان به راحتی عکاسی کنید

تصاویر با کیفیت و بی نظیری را با لنز عکاسی ثبت کنید

lens-2پکیچ لنز عکاسی سه کاره

خرید اینترنتی پکیچ لنز عکاسی سه کاره - این مجموعه بهترین ملزومات عکاسی می باشد. این مجموعه برای کسانی مناسب است که در دنیای مجازی حضور دارند و علاقه مند به عکاسی می باشند.

شما با خرید این پکیچ سه لنز مخصوص عکاسی شامل لنز های فیش آی (چشم ماهی) ، واید و ماکرو را به دوربین موبایل یا تبلت تان اضافه می کنید

می توانید با خرید این پکیچ تصاویری با کیفیت بالا ثبت کنید. این لنزها توسط یه گیره مخصوص به موبایل شما وصل می شود و دنیایی از قابلیت ها را برای دوربین شما به ارمغان می آورد.

قیمت : 38000 تومان

lens-3

هر کدام از این سه لنز کارایی منحصر به فرد خود را دارا می باشد 

لنز واید زاویه ی دید بازی را در اختیار عکاس قرار می‌دهد و از پرمصرف ترین لنزها نزد عکاسان است

این لنز در مکان‌هایی که امکان عقب رفتن عکاس برای قرار گرفتن تمام سوژه مورد نظر در کادر نباشد کاربرد مناسبی دارد و با استفاده از این لنز می‌توان فضای بیشتری را در عکس جای داد - تصویر بالا بیان گر همین موضوع می باشد.

قیمت : 38000 تومان

پکیچ سه کاره عکاسی پکیچ سه کاره عکاسی

لنز فیش آی لنزی است که حداکثر زاویه دید را به بینده می دهد و معمولا فاصله کانونی آن بین 6 تا 16 میلیمتر است.

دلیل نامگذاری این لنز هم شباهت آن به چشم ماهی و محدب بودن عدسی بیرونی آن است.

قیمت : 38000 تومان

 

پکیج عکاسی پکیج عکاسی

لنز ماکرو لنزی است که علاوه برداشتن همهٔ مشخصات لنزهای معمولی، امکان فوکوس کردن در فاصله‌های کم و قابلیت بزرگنمایی اشیا که برای عکاسی ماکرو لازم است را نیز دارد. این لنزها بزرگنمایی برابر با اندازه واقعی سوژه در فاصلهٔ خاصی ایجاد می‌کنند.

از این لنزها جهت عکسبرداری از اشیای کوچکی که قصد بزرگنمایی آنها باشد و یا موجوداتی همچون حشرات که امکان نزدیک شدن به آنها نیست، استفاده می‌شود.

پکیچ سه کاره عکاسی

ویژگی های محصول: - امکان نصب بر روی تمام مدل گوشی ها و تبلت ها - بدون نیاز به دستکاری در قطعات داخل گوشی - بدون نیاز به نصب نرم افزار یا ... - استفاده فوق العاده آسان - اتصال به موبایل یا تبلت با یک گیره که به همراه محصول ارائه می شود - دارای کیف پارچه ای جهت حفاظت و حمل آسان - طراحی انعطاف پذیر، سبک با قابلیت حمل آسان - کیفیت عالی، وضوح بالا،شفاف، بدون سایه روشن و لکه - دارای پوشش مخصوص بر روی لنز برای افزایش کیفیت تصویر

شما می توانید این لنز بی نظیر را از سایت Shopmenow.ir با اطمیمنان خرید کنید

قیمت : 38000 تومان

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.