خرید پمپ باد پدالی فوت پمپ

خرید پستی پمپ باد مسافرتی

پمپ باد مسافرتی

پمپ بادی که با پا باد می شود ، این پمپ باد کم حجم قطعا یک وسیله کاربردی برای شما خواهد بود . همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید می توانید به وسیله تلمبه ماشین با کمک پای خود به آن نیرو وارد کنید و لاستیک مورد نظر را براحتی باد کنید این محصول یک وسیله کمکی پر فروشبودهکه در سال ۲۰۱۴ فروش بالایی را از آن خود کرده است.پمپ باد پدالی فوت پمپ وسیله ای راحت و همه کاره که در بعضی مواقع وسیله ی کمکی می باشد شما می توانید به وسیله ی پمپ باد پدالی براحتی لاستیک ماشین یا تشک بادی و …. را براحتی باد کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

قیمت : ۱۹,۰۰۰ تومان



1

گاهی مواقع پیش آمده که در اثر گرما و سرما لاسیتک خودرو شما کم باد شده و یا باد خود را به کلی از دست داده که به وسیله ی پمپ بادی فوت پمپ می توانید لاستیک خودرو خود را براحتی با چند حرکت باد کنید .

اگر در منزل خود وسایل بادی استفاده می کنند می توانید به وسیله ی آن براحتی وسایل مرتبط را باد کنید و از آنها استفاده کنید .

برای خرید پمپ باد پدالی فوت پمپ می توانید همین حالا بر روی دکمه خرید پستی کلیک و سفارش خودتان را بصورت اینترنتی ثبت کنید محصول مورد نظر با گارانتی تعویض عدم رضایت هفت روزه برای شما ارسال می شود

خرید پستی پمپ باد کوچک ، خرید اینترنتی پمپ باد پایی ،  خرید ارزان پمپ باد ، خرید وسایل مسافرت ،