ست شلوار Veneka(خردلی) و کفش Chimba(مشکی)

ست شلوار Veneka(خردلی) و کفش 6

ست شلوار Veneka(خردلی) و کفش Chimba(مشکی) ، یک شلوار و کفش شیک می باشد که هر کدام با ویژگی های خاص خود عرضه می شود ، شما عزیزان همیشه همراه می توانید این ست را در ادامه مشاهده کنید و با قیمت مناسب از فروشگاه شاپ می نو خریداری کنید ، خرید نقدی شامل تخفیف خواهد شد.

ست شلوار Veneka(خردلی) و کفش Chimba(مشکی)

 ویژگی های کلیدی :

جنس شلوار:کتان کش

قد شلوار:۱۰۰ سانتی متر

فاق:۳۴ سانتی متر

دارای کمر کشی پهن

فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)

جنس رویه کفش:چرم مصنوعی

جنس زیره:PU

سایزبندی:۴۱ تا ۴۴

ست شلوار Veneka(خردلی) و کفش ست شلوار Veneka(خردلی) و کفش 2

مشخصات شلوار:

نام : شلوار اسلش Veneka

جنس : کتان

قد : ۱۰۰ سانتی متر

فاق : ۳۴ سانتی متر
سایز : فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)
رنگ : خردلی
کمر : دارای کمر کشی
دمپا : جذب زیپ دار
جیب : ۴ عدد
ویژگی : دارای کش در قسمت زانوها

مشخصات کفش:

نام : کفش مردانه Nike مدل Chimba
سایز بندی : ۴۱ تا ۴۴

نوع کاربری : امکان استفاده در باشگاه و فضای باز

رنگ بندی : مشکی

جنس رویه : چرم مصنوعی
رویه : دارای منافذی جهت گردش هوا
زیره : دور دوزی شده

جنس زیره : PU

ست شلوار Veneka(خردلی) و کفش 4 ست شلوار Veneka(خردلی) و کفش 5

معرفی شلوار:

مدتی است جوانان با به روی کار آمدن شلوار‌های اسلش، تمایل زیادی به استفاده ار این مدل شلوار‌ها از خود نشان داده‌اند . شلوار اسلش Veneka دارای طرح و جنس عالی بوده و می‌توانید از آن به راحتی در کنار پوشش‌های اسپرت خود استفاده نمایید. دمپای این شلوار جذب بوده و برای تنظیم کردن دمپا و همچنین زیبایی هر چه بیشتر در این قسمت از زیپ استفاده شده است.شلوار اسلش Veneka دارای قد ۱۰۰ و فاق ۳۴ سانتی متری بوده که با توجه به ابعاد ذکر شده ، این شلوار اسلش کتان را می توان برای سایز های لارج و ایکس لارج مناسب دانست . رنگ این شلوار نیز خردلی می باشد.

معرفی کفش:

امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند ، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند . باید توجه داشته باشیم که پا به عنوان عضوی بسیار مهم در میان دیگر اعضای بدن به شمار می رود ، به همین خاطر لازم است در انتخاب کفش های خود دقت بیشتری داشته باشیم . 

راهنمای سایزبندی کفش های ورزشی:

به دلیل متفاوت بودن سایزبندی در برندهای مختلف توصیه میشود پایتان را به سانتی متر CM اندازه گیری نمایید. برای این کار کافی است طبق شکل زیر پایتان را در سطحی صاف قرار دهید و به صورت عمود و دقیق علامت گذاری نمایید. سپس با استفاده از متر یا خط کش طول پایتان را اندازه گیری نمایید.

اکنون عدد به دست آمده را در جدول زیر قرار دهید و سایز کفش خود را تعیین نمایید.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

لینک خرید پیامکی محصول – کلیک کنید

قیمت: ۶۵۰۰۰ تومان