فروش آنلاین تیشرت یقه ایستاده Force

فروش آنلاین تیشرت یقه ایستاده,فروش پستی تیشرت آستین بلند یقه ایستاده,خرید تیشرت فورس,خرید جدیدترین تیشرت آستین بلند,خرید تیشرت از تهران

فروش آنلاین تیشرت یقه ایستاده

در این پست می خواهیم شما را با تیشرت آستین بلند بسیار خوبی آشنا کنیم. اگر فکر می کنید این تیشرت را می توانید به دوست خود نیز هدیه دهید ما نیز همین پیشنهاد را به شما می کنیم. تیشرت یقه ایستاده فورس از بهترین تیشرت های آستین بلند شاپ می نو می باشد. این تیشرت در دو سایز عرضه شده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید. برای خرید می توانید فرم سفارش را تکمیل نمایید. همکاران ما بلافاصه ترتیب اثر خواهند داد.

تی شرت یقه ایستاده Force

طراحی و کیفیت بی نظیر

فری سایز (مناسب برای سایز های L تا XL)

دارای آستین بلند و مدل شصتی

جنس پنبه درجه یک و بسیار راحت

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی تیشرت مردانه آستین کوتاه jack

اگر به دنبال تی شرتی راحت و مناسب فصل هستید که به ویژه مناسب ورزشکاران باشد و اندام شما را به بهترین شکل نمایان سازد و در عین حال دارای طرحی ویژه و مد روز باشد به شما تی شرت یقه ایستاده Force را معرفی می کنیم. طرح ویژه این تی شرت نمایی خاص داشته و متمایز کننده تیپ و استایل شما خواهد بود. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است و برای افرادی که دارای سایز L و XL هستند مناسب است. یقه این تی شرت به صورت ایستاده بوده و دارای آستین های بلند مدل شصتی است که ویژگی منحصر به فرد آن است.

ویژگی های تی شرت یقه ایستاده Force :
– فری سایز (مناسب سایزهای L تا XL)
– دارای یقه ایستاده
– دارای آستین های بلند
– جنس: پنبه و نخ
– قد تی شرت: ۷۰ سانتی متر
– عرض سینه: ۵۰ سانتی متر

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان