خرید ست کفش و کیف آبی طرح دار

خرید ست کفش و کیف آبی,کفش پارچه ای دخترانه,فروش اینترنتی کیف و کفش,ست کیف و کفش زنانه,قیمت ست دخترانه کیف و کفش,کفش دخترانه آبی رنگ

خرید ست کفش و کیف آبی

در این پست می خواهیم شما را با یکی دیگر از ست های بسیار خوب کیف و کفش دخترانه آشنا کنیم که می توانید آنها را در این پست مشاهده کنید. ویژگی های این ست را می توانید در ادامه ببینید. ست های خوبی را در سایت شاپ می نو معرفی کرده ایم که استقبال بسیار خوبی نیز از آنها شده است. اگر می خواهید یک ست بسیار خوب کفش و کیف برای خود تهیه کنید مدیریت سایت این ست را به شما پیشنهاد میکند.

ویژگی های کلیدی:

جنس کیف:ترکیبی(رویه پارچه مازراتی)

ارتفاع:۱۸ سانتی متر

عرض:۲۴ سانتی متر

پهنا:۶ سانتی متر

بند رودوشی:۱۲۰ سانتی متری

دارای یک محفظه زیپ دار

جنس رویه کفش:پارچه مازراتی

جنس زیره:PU(دور دوزی شده)

سایزبندی:۳۷ تا ۴۰

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ست کیف و کفش نگاره

مشخصات کیف:

جنس ترکیبی(رویه پارچه مازراتی)
ارتفاع ۱۸ سانتی متر
عرض ۲۴ سانتی متر
پهنا ۶ سانتی متر
طول بند ۱۲۰ سانتی متر
بند رودوشی قابل تنظیم
قفل مگنتی
محفظه دارای یک محفظه زیپ دار

مشخصات کفش:

جنس رویه پارچه مازراتی
جنس زیره PU
زیره دور دوزی شده
سایزبندی ۳۷ الی ۴۰

معرفی اجمالی محصول:

فرهنگ و تمدن هر کشوری نشان دهنده اصالت و قدمت آن است. امروزه مردم کشورهای غربی با چنگ و دندان پاسدار فرهنگ نه چندان قدمتدار خود هستند آنجا که ایران ما دارنده فرهنگی عمیق پر از نقش و نگار و خصوصیات اخلاقی ویژه است. این ست کیف و کفش علاوه بر جادار بودن کیف، و کفش فوق العاده راحت دارای نقش و نگاری است که برگرفته از فرهنگ ایرانی است. زیبایی این طرح نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا مورد پسند همگان است و زیبایی و جذابیت خاصی دارد که تحسین همگان را بر می انگیزد. کفش این ست در سایزبندی ۳۷ الی ۴۰ عرضه شده است که هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.

 

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان