خرید اینترنتی کیف چرم مصنوعی

خرید اینترنتی کیف چرم مصنوعی,کیف مردانه چرم,خرید کیف مدارک,خرید کیف رودوشی مردانه,خرید کیف دستی مردانه,کیف اداره مردانه,قیمت کیف جادار مردانه روزمره

خرید اینترنتی کیف چرم مصنوعی

اگر فکر می کنید که به کیفی نیاز دارید تا مدارک و وسایل مورد نیاز تان را در آن قرار دهید مدیریت سایت شاپ می نو به شما عزیزان پیشنهاد می کند کیفی را خریداری کنید که بند دستی و همزمان بند دوشی دارد که خریداری کنید. این کیف دارای رنگ قهوه ای می باشد و دو قفل دو رمز هم دارد. اگر می خواهید کیفی با کیفیت و با قیمتی متعادل داشته باشید می توانید این کیف را برای خود انتخاب کنید.

ابعاد : ۹ * ۳۰ * ۳۹ سانتیمتر
جنس:چرم مصنوعی
بند دستی و بند دوشی قابل تنظیم
دارای سه محفظه بزرگ تفکیک شده(محفظه میانی زیپدار)
رنگبندی : قهوه ای
دارای دو قفل دو رمز

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان

نام کیف مردانه RAMA
جنس چرم مصنوعی
بند دوشی دارد
بند دستی دارد
ابعاد ۳۹ * ۳۰ * ۹ سانتیمتر
رنگبندی قهوه ای
بسته شدن درب کیف به صورت قفلی رمز دار
تعداد قفل دو قفل رمز دار
محفظه دارای سه محفظه بزرگ تفکیک شده(محفظه میانی زیپدار)
مناسب برای قرارهای کاری ، دانشگاه ها و …

کیف مردانه RAMA یک کیف اداری کامل و ایده آل محسوب میگردد.وجود محفظه های تفکیک شده آن را در ردیف کیف های جادار و کاربردی قرار داده و همچنین وجود دو قفل دو رمز ، امنیت لوازم داخل این کیف اداری را تضمین می کند. همچنین بافت دور این کیف زیبایی خاصی به آن بخشیده است. بنابراین این کیف با داشتن ویژگیهایی مانند جادار بودن ، امنیت داشتن زیبایی و اصالت داشتن ، میتواند یک کیف اداری مردانه طرح چرمی ایده آل محسوب گردد. ویژگی بعدی این کیف داشتن بند رودوشی قابل تنظیم و همچنین بند دستی می باشد که کار را برای حمل و نقل آسان نموده است.

   

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان