خرید نقدی شلوار اسلش مردانه PHILIPP PLEIN

خرید نقدی شلوار اسلش,فروش اینترنتی شلوار اسلش,خرید آنلاین شلوار اسلش,فروش ارزان شلوار مردانه چریکی,قیمت شلوار چریکی,شلوار ارتشی مردانه ارزان

خرید نقدی شلوار اسلش

در این پست می خواهیم شما را با شلوار چریکی شیک و اسش که از جنس فلامنت می باشد آشنا کنیم. این شلوار در طرح چریکی و یا همان ارتشی طراحی شده است که در رنگ بندی مشکی عرضه می شود. این شلوار مردانه اسلش فری سایز بوده و ۳ جیب هم در طرفین شلوار وجود دارد. پاچه های کش دار و کشی بودن کمر آن و همچنین بند داخلی این شلوار از ویژگی ها دیگر این شلوار پسرانه محسوب می شود. این شلوار از اندازه قد ۱۱۰ سانتیم تر و اندازه فاق ۳۲ سانت عرضه شده است.

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

ست رکابی و شلوارک WM

نام شلوار اسلش مردانه PHILIPP PLEIN
جنس فلامنت
قد ۱۱۰ سانتیمتر
فاق ۳۲ سانتیمتر
سایز فری سایز (مناسب سایز لارج و ایکس لارج)
کمر دارای کمر کشی پهن
بند دارای بند داخلی جهت تنظیم سایز
جیب دارای سه جیب در طرفین
پاچه کشی جذب
ویژگی طرح چریکی
ویژگی استفاده از چرم در طراحی شلوار
ویژگی استفاده از زیپ در کنار شلوار

انتخاب لباس باکیفیت ، راحت، مناسب و در عین‌حال زیبا یکی از دغدغه های روزمره افراد می باشد.به خصوص اینکه بخواهید دنبال ست کردن پوشاک خود باشید که کاری مشکل و زمان بر و طاقت فرسا می باشد.شلوار مردانه PHILIPP PLEIN به دلیل طرح و استایلی که دارد به راحتی با انواع پوشاک مختلف قابل ست و هماهنگ می باشد.

شلوار مردانه PHILIPP PLEIN یک شلوار گرم و راحت برای شماست.این شلوار به رنگ مشکی و با طرح چریکی دارای کمر کشی و بند دار می باشد.پاچه های شلوار نیز  کشی و دارای دو جیب در اطراف ، یک جیب در پشت آن می باشد.بند دار بودن این شلوار نیز قابلیت تنظیم و تناسب با هر سایزی را فراهم آورده است.

 

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان