خرید لیوان دوجداره شیشه ای طرح فنجان

خرید پستی فنجان دوجداره,خرید فنجان شیشه ای,خرید ماگ شیشه ای,ماگ لیوانی ارزان,لیوان شیشه ای مسافرتی,قیمت لیوان شیشه ای طرح دار,خرید نقدی ماگ طرح دار

 

خرید لیوان دوجداره شیشه ای

در این پست می خواهیم شما را با ماگ بسیار خوبی آشنا کنیم که می تواند برای هر یک از شماها بسیار مفید فایده باشد. شاید شما هم از آن دسته کسانی باشید که علاقع دارند برای خود لیوانی مخصوص داشته باشند. حال ما در این پست لیوانی را برای شما معرفی می کنیم که هم می توانید برای مصف شخصی استفاده کنید و در آشپزخانه و برای مهمان ها.

این لیوانکه با هر بار خرید ۶ عدد برای تان ارسال خواهد شد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. شما عزیزان می توانید این ماگ را با قیمت ۴۰ هزار تومان خریداری کنید.

خرید لیوان دوجداره شیشه ای

این لیوان ها انواع مختلفی در اندازه های متفاوت و ظاهر گوناگون دارند و دارای طراحی های متنوع و در برخی موارد فانتزی نیز می باشند.یکی از جدیدترین مدل های ماگ و لیوان شخصی که امروز به معرفی آن خواهیم پرداخت ، لیوان شیشه ای دوجداره می باشد

لیوان دوجداره شیشه ای به دلیل مدل طراحی و زیبایی منحصر به فردی که دارد، یکی از محبوب ترین ماگ ها درکافی شاپ ها می باشد و بسیار مورد توجه قرار می گیرد. نوشیدنی های رنگی و زیبا را میتوانید با این لیوان شیشه ای برای سرو آماده کنید. این محصول را میتوان در منزل، رستوران ها، کافی شاپ ها، محیط های لوکس و … استفاده نمود.

لیوان های دوجداره شیشه ای Finum از جنس بروسیلیکات مقاوم در برابر حرارت است. بدنه دوجداره این لیوان ها مانع از دست دادن دمای نوشیدنی شده و انگشتان دست را از دمای نوشیدنی محافظت میکند.

– قابل شستشو در ماشین ظرف شویی
– مناسب سرو انواع چای، دمنوش، قهوه وبستنی
• طراحی خاص و جذاب
• مناسب برای انواع نوشیدنی های گرم و سرد
• قابل استفاده در منزل، کافی شاپ ها، محیط های لوکس و ….

قیمت: ۴۰۰۰۰ تومان