خرید اینترنتی ست فیروزه ای مرغ آمین

خرید پستی ست فیروزه ای مرغ آمین

خرید اینترنتی ست فیروزه ای مرغ آمین,خرید پستی ست فیروزه ای مرغ آمین,خرید گردنبند,خرید اینترنتی گردنبند ست مرغ آمین,خرید گردنبند مرغ آمین,خرید پستی گردنبند مرغ آمین,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی ست فیروزه ای مرغ آمین,خرید ست فیروزه ای,خرید پستی گردنبند مرغ آمین,ست فیروزه ای گردنبند مرغ آمین,خرید بدلیجات ارزان قیمت

ست فیروزه ای مرغ آمین 6

اگر از طرفداران گردنبند و انگشتر مرغ آمین هستید امروز برای شما ست فیروزه ای این محصول را آورده ایم. محصولی با کیفیت و بی نظیر برای کسانی که به دیگران عشق می ورزند ، این محصول از سریال شهرزاد گرفته شده است. در صورت هر گونه سوال یا پیشنهاد از طریق سامانه ابتدای سایت با ما در میان بگذارید.

ست فیروزه ای مرغ آمین

ویژگی های کلیدی:

برگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد

جنس زنجیر:فلزی

پلاک از جنس فلزی و مرغ آمین برنج آبکاری شده

جذاب ترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

نمادی از عشق و محبت

مناسب با هر سلیقه ای

گردنبند و انگشتر دارای نقش و طرح سنگ گونه

ست فیروزه ای مرغ آمین 7

نام ست فیروزه ای مرغ آمین
جنس زنجیر
فلزی
جنس پلاک
فلزی
جنس مرغ آمین برنج آبکاری شده
مناسب با هر سلیقه ای
نماد
عشق و محبت
ساخته شده با هنر دست ایرانی
پلاک گرنبند و انگشتر دارای نقش و طرح سنگ گونه می باشد
گارانتی ۷۲ ساعت گارانتی تست فیزیکی

ست فیروزه ای مرغ آمین 2

ست فیروزه ای مرغ آمین 3

همانطور که می دانید سریال شهرزاد این روزها حسابی در شبکه نمایش خانگی و به عبارتی در شبکه نمایش اینترنتی هم حسابی غوغا کرده است.در این سریال بازیگر نقش شهرزاد که ترانه علیدوستی می باشد یک گردنبند هدیه می گیرد که به گردنبند مرغ آمین هم معروف است ، بهمین دلیل درخواست و تقاضای بینندگان این سریال باعث شد که تولید وفروش گردنبند مرغ آمین آغاز گردد.

بعد از فروش زیاد گردنبند اولیه مرغ آمین طراحان خوش ذوق تصمیم گرفتند که انگشتر،دستبند و گوشواره مرغ آمین را نیز طراحی نموده و راهی بازار کنند.این محصولات نیز همانند گردنبند مرغ آمین طرفداران زیادی پیدا کرد و ذهن طراحان را برای طراحی نمونه های مختلف و متنوع این محصول تحریک نمود.تا اینکه امروزه طرح ها و نقش ها و انواع مختلفی از گردنبند و دستبند و گوشواره و انگشتر مرغ آمین طراحی و روانه بازار شده است.
هم اکنون نیز طرح و نقشی دیگر از گردنبند و انگشتر مرغ آمین را برای شما معرفی خواهیم کرد.گردنبند و انگشتر مرغ آمین نمونه ی دیگری از محصولات مهم سریال پر طرفدار شهرزاد می باشد که طرح اولیه گردنبند آن در گردن بازیگر زن،یعنی ترانه علیدوستی جلوه گری می کند.این ست سریال شهرزاد از جنس فلزی؛ ساخته شده با هنر دست ایرانی ؛گردنبندی دارای پلاک و زنجیر که مرغش آب کاری شده است و همچنین انگشتری با نقش و نگاری سنگ گونه می باشد.

ست فیروزه ای مرغ آمین 4

ست فیروزه ای مرغ آمین 5

گردنبند و انگشتر از جمله زیورآلاتی هستند که بسیار مورد توجه خانم ها می باشند،به همین خاطر است که عرضه کنندگان زیورآلات هر روزه طرح های جدید و نوینی از انگشتر و گردنبند را ، طراحی ، تولید و ارائه می کنند ، طرح های ساده ، طرح های کارشده و … ، انگشتر و گردنبند هایی که در طراحی آن ها سعی شده تا خواسته هر فردی و با هر سلیقه ای تأمین شود .

انگشتر و گردنبند مرغ آمین ، دارای طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فردی است ، به شکلی که نظر افراد زیادی را برای خرید به خود جلب نموده است.گردنبندی که پلاک آن از جنس برنج آبکاری شده و دارای نقش و طرح سنگ گونه می باشد حاصل ذوق و هنر ایرانی است و زنجیر آویز آن از جنس فلزی مسی می باشد.و انگشتر آن دارای نقش و طرح سنگ گونه می باشد که زیبایی خاصی به این انگشتر و گردنبند بخشیده است.انگشتر و گردنبندی که نمادی از عشق و محبت است.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۶۵ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ست فیــروزه ای مرغ آمین – کلیک کنید

قیمت: ۳۹,۰۰۰ تومان