خرید پستی مانتو جلوباز Eleanor

مانتو جلوباز Eleanor

خرید پستی مانتو جلوباز Eleanor,مانتو جلوباز Eleanor,مانتو جلوباز,مانتو جلوباز Eleanor,خرید پستی مانتو جلوباز Eleanor,فروش اینترنتی مانتو جلوباز,خرید مانتو دخترانه,فروش اینترنتی مانتو زنانه,فروش مانتو دخترانه,خرید مانتو جلوباز شیک,خرید پستی مانتو جلو باز با کیفیت,خرید پستی ارزان,فروش اینترنتی مانتو جلوباز با کیفیت بالا,خرید اینترنتی مانتو جلو باز,فروش پستی با کیفیت بالا,خرید اینترنتی ارزان

مانتو جلوباز 5

مانتو جلوباز دخترانه مخصوص دختران شیک پوش این سرزمین می باشد ، بسیار شیک و زیبا می باشد و افرادی که سخت پسند هستند می توانند بر روی این مانتو شیک تمرکز کنند ، دارای بند می باشد و فری سایز است و رنگ آن آبی می باشد ، با ما همراه باشید تا بهترین ها را به شما معرفی کنیم.

مانتو جلوباز Eleanor

ویژگی های کلیدی:

جنس ملانژ

مخصوص بانوان شیک پوش امروزی

رنگ بندی: آبی

مانتو فری سایز

مناسب بانوان مشکل پسند و زیبا پوش

دارای بند

طراحی ساده

مانتو جلوباز

نام : مانتو جلوباز
طرح : Eleanor
مدل : جلوباز/بندی
نوع : بلند
رنگ بندی : آبی
جنس : ملانژ

درجه بندی کیفیت : درجه A
بند : دارد
سایز : free size

مانتو جلوباز 3

مانتو جلوباز 4

با توجه به فرا رسیدن سال جدید و روزهای زیبای بهاری، معمولاً بانوان خوش ذوق ایرانی در تکاپوی تهیه‌ی مانتویی شیک و درخور هستند تا در سال جدید با ظاهری آراسته ظاهر شوند. این مانتوی جلو باز دارای ظاهری ساده و تن‌خوری زیباست که بی‌شک ظاهری زیبا و جذاب به شما می‌بخشد.

این مانتو با وجود تن خوری عالی به دلیل جنس پارچه آن(ملانژ)، مانتویی آزاد و سبک بوده و همین عامل شما را از خرید این محصول راضی می‌کند.جلو باز بودن مانتو را می‌توان با کمربند آن به صورت جلو بسته نیز استفاده نمود.جنس پارچه مانتو بسیار نرم و مقاوم بوده که مناسب فصل بهار می باشد.این مانتو دارای رنگ آبی بوده و به وسیله کمربند می‌توان جلو باز بودن مانتو را مهار نمود. مانتو جلوباز طرح Eleanor به صورت Free Size عرضه می شود.
مانتو خریدن یکی از دغدغه‌های خانم‌ها می‌باشد. مانتو‌های بلند طرفداران خاص خود را دارد و یکی از ویژگی‌‌های این مدل این است که، شما را بلند و کشیده‌تر و البته اندام شما را زیباتر نشان می‌دهد.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۷۶ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی مانتو جلـوباز Eleanor – کلیک کنید

قیمت: ۴۹,۰۰۰ تومان