خرید اینترنتی کاپشن مردانه arsenal

 کاپشن مردانه arsenal

خرید اینترنتی کاپشن مردانه arsenal, کاپشن مردانه arsenal,خرید کاپشن ارسنال,خرید پستی کاپشن مردانه,خرید پستی کاپشن پسرانه,کاپشن مردانه,خرید پستی کاپشن مردانه,کاپشن مردانه ارزان,فروش کاپشن مردانه,لباس و پوشاک مردانه,خرید پستی لباس و پوشاک مردانه,خرید اینترنتی کاپشن مردانه,کاپشن مردانه با قیمت مناسب,کاپشن رنگی مردانه,فروش کاپشن مردانه,کاپشن مردانه arsenal,خرید کاپشن مردانه arsenal,خرید اینترنتی کاپشن مردانه arsenal,فروش کاپشن مردانه arsenal

کاپشن مردانه arsenal

کاپشن مردانه آرسنال در رنگ بندی های مختلف موجود می باشد که تصاویر آن را می توانید تماشا کنید. سایز آن فری سایز می باشد و دارای زیپ فلزی یکسره در جلو می باشد . این محصول دارای کیفیت بالا می باشد. در صورت تمایل بهتر است با فروشگاه شاپ می نو همراه باشید.

کاپشن مردانه arsenal

ویژگی های کلیدی:

جنس آستین پلی استر

در رنگ بندی مشکی،زرد،سبز،قرمز

جنس بدنه چرم

دور آستین و لبه پایینی کش بافت

دارای دو جیب زیپدار در کنار

فری سایز

زیپ فلزی یکسره در جلو

دارای کلاه

کاپشن آرسنال 2

کاپشن آرسنال 3

کاپشن آرسنال 4

پوشیدن لباس‌های زمستانی مانند پالتو یا کاپشن یا سویشرت به واسطه ساختار ضخیمی که دارد در مواقعی می‌تواند باعث کلافگی و احساس خستگی زیادی شود، به همین دلیل استفاده از سویشرتی گرم و مناسب در چنین مواقعی می‌تواند انتخابی به‌جا باشد. سویشرت مردانه arsenalبا برخورداری از پارچه بسیار مناسب، باعث ایجاد گرما و راحتی زیادی برای شما خواهد شد. استفاده از الیاف بکار رفته در پارچه رویه این سویشرت شرایطی را فراهم کرده تا با انتقال رطوبت از سطح پوست، شما احساس راحتی بیشتری را تجربه کنید. 
کاپشن آرسنال 5

کاپشن آرسنال 6

همچنین مواد موجود در این سویشرت باعث ایجاد ساختاری بسیار سبک در آن شده است به نحوی که به شما کمک خواهد کرد تا با پوشیدن آن علاوه بر گرم نگه‌داشتن خود، احساس سبکی بیشتری داشته باشند. این سویشرت همچنین دارای دو جیب در طرفین است که به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر گرم‌ نگه‌داشتن دستان خود، وسایل مورد نیاز‌تان نظیر موبایل، کلید و … را در دسترس قرار دهید. سویشرت مردانهarsenal با طرح و رنگی زیبا و متنوع و استفاده از پارچه بسیار مناسب می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای شما باشد تا به وسیله آن از راحتی و آسایش بیشتری برخوردار شوید.

ویژگی محصول:

کاپشن مردانه
 جنس آستین پلی استر

آستین بلند
زیپ فلزی یکسره در جلو
سرآستین و لبه پایینی کش بافت
دارای دو جیب زیپدار در کنار
جنس بدنه چرم
کلاه دار

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۷۱۵ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی کاپشـن مردانه arsenal – کلیک کنید

قیمت: ۹۹,۰۰۰ تومان