خرید ساعت کاسیو G-shock مدل 5081

خرید پستی خرید ساعت کاسیو G-shock مدل 5081 از فروشگاه شاپ می نو

خرید ساعت کاسیو G-shock مدل 5081,خرید پستی ساعت کاسیو G-shock مدل 5081,خرید آنلاین ساعت کاسیو G-shock مدل 5081,فروش ساعت کاسیو G-shock مدل 5081,فروش انواع ساعت جی شاک,قیمت ساعت کاسیو G-shock مدل 5081,فروش اینترنتی ساعت کاسیو G-shock مدل 5081,قیمت انواع ساعت کاسیو G-shock,خرید پستی انواع ساعت کاسیو G-shock,ساعت کاسیو G-shock طلایی,خرید پستی ساعت کاسیو G-shock طلایی,خرید پستی ساعت G-shock طلایی,خرید اینترنتی ساعت G-shock طلایی,فروش ساعت G-shock طلایی

خرید ساعت کاسیو G-shock مدل 5081

اگر پیگیر محصولات جدید سایت بوده باشید حتما ساعت های جی شاک به چشتون خورده است. همانطور که ملاحظه می کنید امروز و در این لحظه نوع دیگه ای از ساعت های جی شاک رو معرفی می کنیم که رنگ طلایی اون هست. این رنگ به دلیل درخشندگی که داره بسیار مورد توجه قرار می گیره. این ساعت با اصلش زیاد فرقی نداره و ما با کمترین قیمت اونو عرضه کردیم تا علاقمندان بتونند صاحب یه همچین ساعت شیکی بشند. این ساعت رو اگه پسندید، به لیست خریدهاتون اضافی کنید.

کمپانی ژاپنی کاسیو، در میان ساعت‌های تولیدی خود، مجموعه های مختلفی را ایجاد کرده است که سلایق و صد البته کاربردهای مختلف را تا حد ممکن پوشش دهد و پاسخگوی هر نوع سلیقه و نیازی باشد. سری جی شاک ساعت‌های کاسیو مخصوص افرادی است که تحرک و فعالیت روزانه زیادی دارند و نیاز به یک ساعت بسیار مقاوم دارند که امکانات متعددی نیز داشته باشد. G-shockمدل طلایی 5081 یک ساعت بسیار کامل، خوش ساخت و البته زیبا است که به خاطر قطر 53.5 میلی متری خود بیشتر مناسب افرادی است که مچ بزرگ‌تر از اندازه متوسط دارند. به علت استفاده از رزین در ساخت این ساعت، وزن آن تنها 93 گرم است که برای ساعتی با این ابعاد مناسب به نظر می‌رسد.

ساعت کاسیو G-shock مدل 50812

خط تولید ساعت‌های جی شاک کاسیو  طلایی روز به‌روز پیشرفت کرد تا جایی که امروزه در برخی از مدل‌ها از همگام‌سازی با ساعت اتمی برای دقت هرچه بیشتر و  برای حفظ محیط‌زیست بهره گرفته می‌شود.
ساعت‌های جی شاک کاسیو به علت مقاومت بسیار بالا و امکانات خوب و زیادی که دارند علاوه بر عموم مردم، بیشتر متناسب و محبوب قشرهایی چون کوهنوردان، آتش‌نشانان و حتی سربازان است.

ساعت کاسیو G-shock مدل 50811

ساعت مچی G-shock مدل 5081 دارای عقربه و شمارنده دیجیتال می باشد برای همین ساعت جی شاک پلنگی به ساعت دوزمانه نیز معروف است. صفحه نمایش نئون و تکنولوژی بالا نسب به مدل های دیگر این ساعت را در بین ساعت های دو زمانه متفاوت ساخته است.

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

 در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

      خـرید پستی >> قیمت فقـط :77000 تـومان