خرید اینترنتی ست کیف پارچه ای و بافت زرد ZO24

خرید پستی ست کیف پارچه ای و بافت زرد

خرید اینترنتی ست کیف پارچه ای و بافت زرد ZO24,خرید پستی ست کیف پارچه ای و بافت زرد,خرید اینترنتی کیف سنتی,خرید پستی کیف دست بافت,خرید پستی کیف های زنانه دستبافت,خرید ست کیف پارچه ای,ست کیف پارچه ای و بافت زرد,فروش ست کیف پارچه ای و بافت زرد,قیمت ست کیف پارچه ای و بافت زرد,خرید ست کیف پارچه ای و بافت زرد,خرید پستی کیف زنانه,خرید اینترنتی کیف سنتی,کیف سنتی زنانه,خرید پستی ست کیف پارچه ای,کیف های سنتی,کیف های ترکمنی

کیف پارچه ای 3

ست کیف پارچه ای ، یک ست زیبا می باشد که دارای گارانتی می باشد ، بر روی این کیف که کاملا دست ساز می باشد بصورت بافتنی کار شده است که همانطور که در تصاویر پیداست بی نظیر است ، این محصول با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می شود.

ست کیف پارچه ای و بافت زردZO24

ویژگی های کلیدی:

روی کیف بافتنی کار شده

کیف بزرگ همراه با کیف لوازم آرایشی

کاملا دست ساز

دوخت با دقت و زیپ با کیفیت

گارانتی محصول: کادو کادو

قیمت محصول: 55,000 تومان

کیف پارچه ای

ست کیف پارچه ای دست ساز بافت زرد

کیف بزرگ همراه با کیف لوازم آرایشی

روی کیف بافتنی کار شده ، پارچه باکیفیت 

کاملا دست ساز ، دوخت بادقت و زیپ مناسب

انتخاب کیفی مناسب که با لباس‌های شما هماهنگ باشد و با اندام شما متناسب باشد، کار چندان سختی نیست. البته بسیاری از بانوان کلکسیونی از انواع کیف را داخل کمد لباسشان اداره می کنند این نه به معنی تعداد زیاد کیف هایشان بلکه این گروه پس از یک بار استفاده از این کیف متوجه شده اند که در انتخاب خود اشتباه کرده اند و شاید هرگز راضی به استفاده از این کیف دستی ها نباشند.

به همین دلیل شما چه اندامی ریزه و لاغر یا درشت و ورزشکاری داشته باشید، باید کیفی انتخاب کنید که به تعادل ظاهر شما کمک کند.مشخص کنید که چه چیزی می‌خواهید در کیف خود حمل کنید، وسایل بزرگ و سنگین یا کوچک و کم حجم؟ چه رنگ لباس‌هایی را چندین بار در هفته می‌پوشید؟ چه رنگ کیفی با قفسه لباس شما هماهنگ است؟ در این نوشتار برای شما شرح خواهیم داد که چطور انتخاب خوبی داشته باشید.

قیمت محصول: 55,000 تومان

کیف پارچه ای 2

اندازه کیف متناسب با اندام شما
اندازه کیف و سایز آن وابسته به این است که چه مقدار چیزی می‌خواهید در کیف خود حمل کنید؛ اما به طور کلی اگر شما قدبلند هستید، سایز کیف چندان مهم نیست و می‌توانید هر نوع کیفی را که دوست دارید، انتخاب کنید. کیفی را بخرید که واقعا مناسب شما است. به طول بند کیف و تعداد دسته‌های کیف توجه کنید.

اما اگر ریزه اندام هستید، باید کیفی که انتخاب می‌کنید، خیلی بزرگ نباشد. یک کیف مینیاتوری انتخاب کنید. اگر اندام کوچکی دارید و از اندازه معمولی کوتاهتر هستید، کیفی انتخاب کنید که مکمل اندام شما باشد. از خرید کیف‌های بزرگ که شما را بچه گانه نشان می‌دهد، خودداری کنید. از کیف‌های کوچکتر و سایز متوسط استفاده کنید.

درضمن بهتر است کیف‌های متنوعی برای منظورهای مختلف مانند مسافرت، کار، تفریح و میهمانی تهیه کنید. به جای خرید یک کیف بسیار گرانقیمت، چند کیف خوب و مناسب خریداری کنید و آنها را به طور متناوب استفاده کنید.

قیمت محصول: 55,000 تومان