خرید پستی اسپیکر بلوتوث ریمکس Remax Music Box

فروش اینترنتی اسپیکر بلوتوث ریمکس در Shop me now

خرید پستی اسپیکر بلوتوث ریمکس Remax Music Box,خرید بلوتوث,اسپیکر همراه,خرید پستی اسپیکر همراه,خرید اینترنتی بلوتوث,خرید اسپیکر برای موبایل,خرید پستی اسپیکر تبلت ارزان,خرید پستی اسپیکر موبایل,خرید اینترنتی اسپیکر با کیفیت و قابل حمل,خرید اسپیکر قابل حمل,خرید اینترنتی اسپیکر لپ تاپ ,اسپیکر برای لپ تاپ,اسپیکر برای موبایل,اسپیکر بلوتوث همراه,اسپیکر بلوتوث ارزان

اسپیکر

کسانی که زیاد اهل مسافرت هستند ، اسپیکر بلوتوث برای آنها مناسب می باشد ، زیرا برای پخش موزیک در تبلت و موبایل و همچنین لپ تاپ ها کاربرد دارد. اسپیکر بلوتوث ریمکس در رنگ بندی های مختلف می باشد و همچنین دارای کیفیت صدای مناسب و قابل قبول می باشد. شما می توانید این اسپیکر بلوتوث را از فروشگاه شاپ می نو با اطمینان خریداری کنید.

ویژگی های کلیدی:

 برند : ریمکس Remax

 خروجی : 5 وات

 فرکانس : 60HZ ~ 20KHZ

 مدت زمان شارژ : 2 ساعت

 مدت زمان پخش مداوم : 5 ساعت

 وزن : 160 گرم

قیمت محصول: 99,000 تومان

اسپیکر همراه

امروزه در دنیای صداها و آوا دستگاه های زیادی تولید و عرضه شده اند .اکثر کسانی که به صدای بلند علاقه دارند در صدد خرید اسپیکرهای جانبی برای موبایل و یا تبلت خود می باشند-حال ما اسپیکری را به شما معرفی میکنیم که علاوه بر منحصر به فرد و چشمگیر بودن آن طراحی زیبا و چشم نوازی را دارد.

خیلی ها به دنبال اسسپیکری هستند که در اٍر ضربه خوردن کمتر آسیب ببیند و یا اصلا ضد ضربه باشد,یکی از ویژگی های مهم این اسپیکر ضد ضربه بودن آن است که به کاربر احساس راحتی و اطمینان خاطر از جهت ضرب خوردگی را می دهد.همچنین اسپیکر فوق را میتوان هم با سیم استفاده نمود و هم از بلوتوث آن که سازگار با بلوتوث 3.0 می باشد.

قیمت محصول: 99,000 تومان

speaker اسپیکر بلوتوث

مشخصات فنی:

پخش صدایی رسا و با کیفیت بالا

کیفیت بیس مطلوب

طراحی جمع و جور و شیک

ضد ضربه

ضد گرد و غبار

سازگار با بلوتوث 3.0

قیمت محصول: 99,000 تومان

اسپیکر همراه اسپیکر بلوتوث همراه

 گارانتی تحویل: 72 ساعت سلامت فیزیکی

شما می توانید اسپیکر بلوتوث ریمکس Remax Music Box را از فروشگاه Shop Me Now خریداری کنید

و درب منزل تحویل بگیرید سپس وجه آن را پرداخت کنید.

قیمت محصول: 99,000 تومان