جا ادویه ای اسپایس رک Spice Rack

خرید جا ادویه ای اسپایس رک از فروشگاه Shop me now

خرید لوازم منزل,خرید جا ادویه ای,خرید جا نمکی,خرید پستی جا ادویه ای,خرید پستی جا ادویه ای خوشگل,خرید اینترنتی جا ادویه ای اسپایس رک,خرید لوازم منزل,بهترین هدیه برای همسرم,خرید پستی هدیه برای همسرم,هدیه برای کدبانوی خانه,خرید لوازم آشپزخانه,خرید جا نمکی زیبا,خرید جا برای ادویه و نمک,خرید ظروف آشپزخانه,خرید پستی وسایل آشپزخانه,جا ادویه ای اسپایس رک Spice Rack

جا ادویه ای

یکی از دغدغه های کدبانوی منزل نگهداری از ادویه جات می باشد ، مخصوصا در مناطق شرجی نگهداری نمک و سایر ادویه جات سخت می باشد ، شما با خرید این جا ادویه ای شکیل هم می تواند از ورود آلودگی به ادویه جات جلوگیری کنید و هم اینکه زیبایی خاصی به آشپزخانه خود بدهید. با خرید نقدی از 10% تخفیف فروشگاه بهره مند شوید.

جا ادویه ای اسپایس رک Spice Rack محصولی بسیار خاص در آشپزخانه شما که به شما این توانایی را می دهد که به هر اندازه که احتیاج دارید از ادویه های خود استفاده کنید.

 جا ادویه ای اسپایس رک Spice Rack با طراحی زیبا و منحصر به فرد زینت بخش آشپزخانه

قیمت : 25,000 تومان ( خرید نقدی : 22.500 تومان)

ادویه جات همه کاره

ویژگیهای جا ادویه ای اسپایس راک:

 - طراحی زیبا و منحصر بفرد

- 5 ظرف ادویه با پایه درختی شکل زیبا

- درب لاستیکی

- بدنه شفاف

دیگر نگران ورود هوا به ادویه جات خود نباشید ، با یک بار بالا کشیدن درپوش سیلیکونی جا ادویه ای اسپایس رک Spice Rack می توانید از آن استفاده کنید و دوباره با پایین فشردن درپوش آن را می بندید و راه های ورود هوا تماما بسته می شود.

قیمت : 25,000 تومان ( خرید نقدی : 22.500 تومان)

advie jat

محتویات داخل جعبه :

 * 5 قوطی ها از پلاستیک مرغوب و شفاف

* 5 درب سیلیکونی

* پایه شاخه ای برای همه ی قوطی ها

قیمت : 25,000 تومان ( خرید نقدی : 22.500 تومان)

خرید ادویه جات خرید پستی ادویه جات

جا ادویه ای اسپایس رک Spice Rack با درب های سیلیکونی برای راحتی و سرعت شما برای استفاده در آشپزخانه، ادویه جات را با عطر واقعی خود حفظ می کند

 هدیه ای زیبا و ایده آل برای کدبانوی خانه

قیمت : 25,000 تومان ( خرید نقدی : 22.500 تومان)