خرید پستی ساعت زوج Mesta

فروش ساعت عقربه ای ساعت زوج Mesta

فروش ساعت عقربه ای,فروش پستی ساعت صفحه گرد,فروش پستی ساعت مستا,خرید اینترنتی ساعت عقربه ای صفحه مستطیلی,خرید پستی ساعت ضدآب,خرید پستی ساعت زوج مستا,خرید پستی ساعت عقربه ای اصل,خرید پستی ساعت برای هدیه روز پدر,ساعت شیک برای روز پدر,خرید ساعت اصل از فروشگاه اینترنتی,ساعت اینترنتی,خرید ساعت اینترنتی عقربه ای ضد آب,خرید ساعت برای استفاده روزمره,خرید پستی ساعت زوج Mesta

ساعت زوج

شما می توانید برای خود و همسر خود مدل ساعت زوج مستا را سفارش دهید ، ساعتی شیک و بی نظیر می تواند شما را به یک ست کامل تبدیل کند ، زیبایی و ظرافت این ساعت باعث شده است تا طرفداران زیادی در بین عموم داشته باشد ، این ساعت شیک دارای یک سال گارانتی می باشد که خیال شما را از بابت خرید راحت می کند. این ساعت عقربه ای زیبا شما را راضی نگه خواهد داشت.

چرا ساعت جزو لیست خرید عروس و دامادهاست؟ چه فلسفه‌ای پشت این خرید پنهان است؟ هیچ کس واقعا دلیلش را نمی‌داند، ولی از آنجا که بیش از نیمی از عروس‌ها و دامادهای امروزی در کنار حلقه، لباس و خیلی چیزهای دیگر، یک جفت ساعت ست هم می‌خرند بد نیست با ریزه‌کاری این خرید هم آشنا شوید.

 گارانتی محصول: یک سال

 گارانتی تحویل: 72 ساعت

قیمت محصول: 90,000 تومان

ساعت جفت

ویژگی های کلیدی:

 نوع: عقربه ای

 شرکت سازنده: Mesta

 رنگ بند : نقره ای- زرد

 رنگ صفحه: مشکی

 فرم صفحه :مستطیلی

 ضد آب: استفاده روزمره

 شامل دو ساعت یک عدد مردانه و یک عدد زنانه

 رنگ قاب و بدنه اصلی و ثابت

قیمت محصول: 90,000 تومان

ساعت زوج

کدام مدل ساعت با نیاز شما هماهنگی بیشتری دارد؟

 ساعت های موجود در بازار بر اساس نیروی محرکه (و نه فشن و غیر فشن بودن) به گروه ‌های مختلفی از جمله مکانیکی، خودکار، کوارتز، کوارتز خورشیدی، کوارتز جنبشی، اتمی و... تقسیم می‌شوند. ساعت‌های مکانیکی قدیمی‌ترین مدل ها هستند و باید آنها را هر چند ساعت یکبار کوک کنید. ساعت‌های اتوماتیک که از نامشان پیداست، خودکارند و به کوک کردن احتیاج ندارند. ساعتهای کوارتز از بلور کـوارتز بـرای انـدازه گیـری زمـان و از بـاطـری به عنوان منبع تغذیه استفاده می کنند و نیازی به کوک کردن ندارند.

کوارتز جنبشی، تکنـولـوژی منـحصر بـفرد شرکت سیکو است که اصلا نیازی به باتری ندارد و با حرکات طبیعی مچ دست و بازو کار می‌کند. کوارتزهای خورشیدی هم برای شارژ شدن به یک منبع نورانی احتیاج دارند. در ضمن ساعت اتمی با اتم کار نمی‌کند و فقط وقتی دقیق است که زیر پوشش سیگنال‌های رادیویی آن باشد که در هر شرایطی ممکن نیست.

قیمت محصول: 90,000 تومان

saat

کدام مدل ساعت را بیشتر می پسندید؟

 بهترین رنگ‌های ساعت اگر قرار است مرتب از آنها استفاده کنید، سفید، مشکی و قهوه‌ای هستند که تقریبا با هر لباس و ظاهری ست می‌شوند. گفته می شود؛ ساعت های مستطیل شکل محبوب آدم های جدی، ساعت‌های مربعی مخصوص آسان‌گیرها و ساعت دایره‌ای مورد پسند انعطاف‌پذیرهاست.

ست ساعت های عروس و داماد معمولا نگین های درخشانی دارند که البته منظره بسیار زیبایی ایجاد می کنند اما برای استفاده هر روزه مناسب نیستند. در ضمن یادتان باشد که ست ساعت عروس بهتر است سبک و ظریف باشد.

قیمت محصول: 90,000 تومان

saat zoj saat mesta

شما می توانید ساعت زوج مستا را از فروشگاه Shop me now خریداری کرده و دم در منزل تحویل بگیرید

قیمت محصول: 90,000 تومان