خرید پستی میز همه کاره تیبل میت

خرید اینترنتی میز تیبل میت Table Mate

خرید پستی میز پلین,خرید پستی میز همه کاره,خرید اینترنتی Table Mate,خرید پستی میز برای لپ تاپ,خرید پستی میز سالمندان,خرید پستی میز تاشو,خرید اینترنتی میز همه کاره تاشو,خرید اینترنتی میز و صندلی همراه,خرید پستی از فروشگاه اینترنتی,میز تاشوی پلین,خرید میز برای کودکان,میز برای مبل,میز همه کاره تیبل میت

میز

دیگر نگران درد کمر نباشید ، وسیله مناسب برای کسانی که زیاد با کامپیوتر کار می کنند ، میز پلین مفید برای تمامی سنین می باشد ، قابلت تاشو بودن آن باعث شده است تا فضای کمتری را هم اشغال کرده و قابل حمل باشد. با خستگی زودرس خداحافظی کنید.

میز همه کاره تیبل میت

میزی خارق العاده برای تمامی افراد خانواده و مناسب برای تمام سنین

Table Mate مفیدترین و همه فن ترین میز دنیاست که انجام هر کاری را برایتان راحت می کند

فقط کافیست بنشینید و Table Mate را با یک انگشت به طرف خود بکشید .

قیمت : 48000 تومان

میز همه کاره

میز و صندلی مناسب و روش صحیح نشستن مهمترین شرط مطالعه و تحریر است که عدم رعایت آن علاوه بر ایجاد خستگی زودرس با گذر زمان باعث ایجاد بیماریهای جسمانی مانند دردهای مفاصل گردن و کمر , خستگی و خشکی چشم و عیوب انکساری ( خصوصا در کودکان هنگام انجام تکالیف ) می شود.

قیمت : 48000 تومان

میز پلین

ویژگی های میز تیبل میت

- قابل تنظیم در ۶ ارتفاع و ۳ زاویه مختلف

- دارای صفحه نشکن از پلاستیک کاملا بهداشتی

- مقاوم در برابر ضربه سایش و خراشیدگی

- به آسانی حمل می شود

- به راحتی باز و بسته می شود

- جای کمی را اشغال می کند

- فنر تنظیم ارتفاع از یک آلیاژ خاص تولید شده که به مرور زمان خاصیت خود را از دست نمی دهد

و تنظیم ارتفاع میز تیبل میت پلین همیشه به سادگی روز اول خواهد بود

- قابلیت تحمل وزن ۲۲ کیلوگرم(۵۰ پوند)

قیمت : 48000 تومان

پلین میز تاشوی پلین

اولیاء محترم دانش آموزان و کودکان می توانند از میز تیبل میت که قابلیت تنظیم در 6 ارتفاع ( متناسب با قد ) و 3 زاویه را دارد به عنوان مناسب ترین میز تحریر و مطالعه جهت فرزندان خود استفاده کنند.همچنین دانشجویان , کارمندان , نویسندگان و سایر افراد می توانند از این کاربرد عالی میز استفاده کنند و از مطالعه و نوشتن لذت ببرند.

سالمندان عزیز به علت کهولت سن و بیماری نیاز به استفاده از لوازم و ابزار خاص برای سهولت در انجام کارهای روزانه دارند . یکی از این لوازم میزی است که آنها بتوانند جهت خوردن غذا (در تخت خواب یا صندلی های خاص ) مطالعه و نماز خواندن به صورت نشسته و استفاده در خارج از منزل و محیط های دیگر و . . . از آن استفاده کنند که شرایط مناسبی داشته باشد تا سالمندان عزیز بتوانند به راحتی و سهولت از آن استفاده کنند.

قیمت : 48000 تومان

pelin

شما می توانید میز همه کاره پلین را از فروشگاه Shop me now خریداری کنید و سپس درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت : 48000 تومان