خرید اینترنتی تقویم هجری شمسی من 94

خرید پستی تقویم سال 94,خرید اینترنتی تقویم هجری شمسی 94 به همراه سی دی,خرید پستی تقویم سال 94,خرید اینترنتی تقویم به همراه فال حافظ,خرید اینترنتی فال حافظ به همراه تقویم,تقویم زیبا به همرا فال حافظ,تقویم سال 94 به همراه سی دی و فال حافظ

تقویم هجری من ٩٤ + کارت قرعه کشی + جعبه کادویی + سی دی + تقویم کوچک

تقویم من 94

قیمت محصول: 13,000 تومان

02 03

این تقویم در رنگ های مختلف عرضه می شود (بنفش - سبزآبی - فیروزه ای - سرخابی - قرمز - نارنجی - سبز فسفری - زیتونی - زرد) شما در هنگام خرید نام رنگ مورد نظر خود را ذکر کنید.

http://takshop91.biz/templates/takshop91_b/images/buy1.gif

قیمت محصول: 13,000 تومان

 04 05

این تقویم دارای امکانات زیر می باشد : 

- تقویم کامل شمسی ، قمری و میلادی - دفترچه تلفن - دفترچه خاطرات - وقایع تاریخی هر روز - نام یابی - دیوان کامل حافظ - فال حافظ - تعبیر خواب - دفترچه خاطرات - نمایش کل ضرب المثلهای ایرانی - دیکشنری ٤ حالته - امکان یادآوری قرارهای روزانه - امکان یادآوری تولد دوستان - نمایش جملات و کاریکاتورهای تقویم من - امکان درست کردن آرشیو فیلم - امکان درست کردن آرشیو کتاب - حسابداری خانگی - وام و قسط - گزارش روزانه

06

سایز این تقویم فوق العاده  : ١٦*١٧ سانتی متر می باشد + همچنین این تقویم به همراه سی دی ارائه می شود.

 تقویم هجری شمسی من 94 دارای روانشناسی به دو زبان فارسی و انگلیسی می باشد که زیبایی تقویم را دو

چندان می کند. صفحات داخلی این تفویم کاغذ تحریر زرد می باشد و همچنین با روکش مات و براق می باشد. 

http://takshop91.biz/templates/takshop91_b/images/buy1.gif

قیمت محصول: 13,000 تومان

در محل پس از تحویل

فوری به سراسرکشور توسط سامانه های حمل و نقل

پشتیبانی محصولات قبل و بعد از ارسال

امکان رهگیری آنلاین کلیه سفارشات پس از ارسال

07

شما با خرید  اینترنتی تقویم هجری شمسی من 94 یک کارت قرعه کشی هم دریافت خواهید کرد.