خرید اینترنتی کیف سنتی جاجیمی

خرید ارزان کیف زنانه جاجیمی

خرید پستی کیف جاجیم اصل ، خرید کیف جاجیمی ، خرید کیف سنتی شیک ، خرید کیف از جنس جاجیم ، خرید اینترنتی کیفهای سنتی دخترانه ، خرید اینترنتی کیف مخصوص عید ۹۴ ، خرید اینترنتی کیف اصل اصل ، خرید کیفهای سنتی ایرانی ، خرید کیف هنری اصل ، خرید کیف دست دوز اصل

خرید کیف سنتی اصل

 

کیف جاجیمی سنتی بسیار خوشگل. یک کیف هویت دار از فرهنگ و کار دست ایرانی ، کیف دست دوز که شما میتونید به داشتنش افتخار کنید که از آثار صنایع دستی هموطنهاتون استفاده میکنید . این کیف زیبا در نوروز ۹۴ توسطفروشگاه اینترنتی ShopMeNow.ir عرضه شده .

ویژگی های کلیدی:

http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.png جاجیم درجه یک
http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngکاملا دست ساز
http://3nasl.hamkar.org/thetba-contents/themes/watches/images/ok.pngدوخت با دقت و زیپ با کیفیت

قیمت : ۳۲۰۰۰ تومان

خرید

خرید اینترنتی کیف سنتی جاجیمی

shopmenow.ir-kiiif (4)

باوجود اینکه مدل‌های غربی بسیاری در جامعه وجود دارد اما مردم همچنان به ارزش‌ها و سنت‌های اصیل خود پای‎بند هستند و گرایش به لباس‌های محلی و سنت‌های بومی حتی در جوانان نیز وجود دارد که این گرایش باید از سوی مسئولان به خوبی پاسخ داده شود تا جذب مدل‌های بیگانه نشوند. در دست گرفتن کیف های سنتی  که به تازگی مد شده است و دختر خانم های زیادی از این کیف ها استفاده می کنند.نشان از این دارد که اکثر جوانان جامعه سنتی گرا می باشند. ما به شما کیف کیف سنتی۱۶۲۸ پیشنهاد میدهیم . این کیف از سری کیف های پرفروش فروشگاه اینترنتی دایان می باشد که می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت مناسب صاحب یکی از این کیف های سنتی (جاجیمی) شوید.

قیمت : ۳۲۰۰۰ تومان

خرید

shopmenow.ir-kiiif (3)

شستشو آسان و بدون درد سر

به راحتی این کیف ها شسته میشوند و هیچ آسیبی نخواهند دید . هرچقدر این کیف ها را بشویید به زیبایی آن افزوده خواهد شد . رنگ ثابت و ماندگار الیافت گویای کیفیت بالای این محصول است . 

الیاف ضد حساسیت

بعضی از خانم ها به الیاف پارچه ای حساسیت دارند . این کیف از جنس جاجیم و گلیم تهیه شده و هیچ حساسیت پوستی برای شما ایجاد نخواهد کرد . پس با اطمینان کامل کیف سنتی۱۶۲۸ خود را خریداری نمایید.محصولی که هم اکنون مشاهده میکنید یکی از جدید ترین مدل های کیف سنتی میباشد که با طراحی خاص، این محصول را از سایر کیف سنتی در بازار متمایز کرده است. شما میتوانید با خرید این محصول که دارای رنگ بندی متنوع و کیفیتی بالا است از سایر دوستان خود متمایز باشید و گوی سبقت را در زمینه مد از دیگران بربایید

قیمت : ۳۲۰۰۰ تومان

خرید