خرید پستی کرم گونه گذاری مروارید فلور

خرید پستی کرم گونه گذاری مروارید فلور

خرید پستی کرم گونه,کرم گونه گذار اصل,خرید اینترنتی کرم گونه گذار,فروش آنلاین کرم گونه گذاری,کرم گونه مروارید,قیمت کرم گونه فلور,کرم روشن کننده گونه

خرید پستی کرم گونه

در این پست می خواهیم کرم گونه بسیار خوبی را برای شما عزیزان معرفی کنیم. این کرم را می توانید همین الان از سایت شاپ می نو با قیمتی مناسب تهیه کنید. کرمی که در حال مشاهده آن هستید یک کرم گونه گذار بسیار قوی و باکیفیت می باشد که بدون شک با چند بار استفاده از آن معجزه آن را خواهید دید. از این کرم می توانید بعنوان رفع جوش صورت نیز استفاده کنید. کرم گونه گذار مروارید فلور از محصولات بسیار خوب سایت محسوب می شود.

خرید کرم گونه گذاری مروارید

FLEUR

ساخت فرانسه

یک پک فوق العاده برای همه  ، حتی آقایان !

خانم هایی که به فکر زیبایی و جذابیت هستید

این محصول لبخند رضایت را بر گونه های شما خواهد نشاندچاق کننده و روشن کننده صورت

زیبایی حق شماست

آیا می دانید: چهره زیبا وپر نشاط به چه میزان در روابط اجتماعی شما تاثیر گذار است؟

محصول بهداشتی بسیار عالی برای پوست کرم مروارید فلور حاوی عصاره پودر مروارید ، گلیسیرین BP و ویتامین E

از دیگر ویژگی های کرم چاق کننده صورت مروارید:

قابل استفاده برای تمام یا قسمتی از صورت

لیفتینگ و فرم دهی به گونه های تان

از بین برنده لک و جوش های صورت

نرم و جوان کننده پوست

لایه برداری از پوست و از بین بردن بافت های مرده

دارای عصاره پودر مروارید، گلیسرین BP و ویتامین E

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان به شماره ۵۷۳۱۶۰۷۲۷۰۷۶۷۷۲۹

معجزه ای در محصولات بهداشتی پوست

بهترین لباس شما ، پوست شماست

دارای نتیجه اعجاب انگیز در مدت زمان بسیار کوتاه

جهت شادابی و جوانی پوست صورت به پوست صورت هم لطافت و نرمی می بخشد

نحوه عملکرد کرم گونه گذار مروارید فلور:

 کرم از راه منافذ پوستی وارد سلولهای پوستی می شود  و سلولهای ملانین غیر طبیعی تغییر یافته را می شکند  و ظرف دو هفته پوست را زیباتر و روشن تر میکند  و عضلات صورت و گردن را حجم میدهد و باعث پف  صورت ،گردن و دور چشم میشود.

مشتری گرامی :

دقت کنید این محصول در ۲ مدل موجود است. اصل این محصول ساخت کشور  فرانسه می باشد و مارک آن فلور می باشد و مدل درجه دو آن  مارک والنسی بوده که روی آن درج شده است .لذا در خرید خود دقت فرمایید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. 

کرم گونه گذار از راه منافذ پوست که تمیز و پاک شده اند وارد پوست شده و سلولهای ملانین غیر طبیعی ، که بر اثر عوامل ذکر شده تغییر یافته اند را میشکند و ظرف ۱۴ روز ۳ تا ۴ درجه پوست شما را زیبا ، روشن ، شفاف و سفید میکند .

در ضمن کرم گونه گذار فلئور بواسطه رطوبت فوق العاده و ویتامینهای موجود در آن تیرگی و چین و چروک دور چشم و مناطق به مرور کمتر و از بین میبرد . جالب اینکه این کرم آنتی باکتریال نیز میباشد و از نفوذ عوامل مضر به پوست جلوگیری کرده و میتوان از آن بعنوان یک کرم روزانه نیز استفاده کرده و دیگر نیازی به هیچ کرم پودر یا پنکک نخواهید داشت.

دستور مصرف:

ابتدا صورت تان را با صابون به خوبی شسته و بعد از خشک کردن، کرم را به آرامی بروی پوست تان مالیده و ماساژ دهید به صورتی که یک لایه ی ظریف و درخشان بروی پوست ایجاد شود.این کار را ۲ بار در روز تکرار کنید.تنها بعد از ۳ هفته مصرف نتیجه اولیه را می توانید مشاهده نمایید.

قیمت: ۶۵۰۰۰ تومان