خرید پستی آباژور سه بعدی طرح رز

خرید پستی آباژور سه بعدی طرح رز,خرید آباژور سه بعدی,خرید چراخ خواب کودک,فروش ارزان آباژور, فروش نقدی آباژور طرح  دار,قیمت انواع آباژور

خرید پستی آباژور سه بعدی طرح رز

آباژور سه بعدی طرح رز

جنس بالبینگ پلکسی گلاس

جنس پایه چوب

منبع نور دارای منبع نور led دو بعدی

رنگ بندی سبز،قرمز،سفید،زرد

استفاده به عنوان آباژور یا دکوری زیبا

۷۲ساعت گارانتی تست

پرداخت هزینه درب منزل

تخفیف خورده فقط ۳۵ هزار تومن

قیمت: ۳۵,۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید آنلاین آباژور طرح بالن قلب

خرید آباژور سه بعدی در دو طرح جالب

خرید آباژور سه بعدی طرح مارپیچ

این طرح شامل ۳ عددد گل رز به صورت نمادین می باشد. افرادی که علاقمند به گل هستند میتوانند از این آباژور برای اتاق خواب خود استفاده کنند.

بالبینگ‌ها نسل جدید و ۳بعدی چراغ خواب ها و آباژورها هستند که با استفاده از نور LED ایجاد نور و روشنایی می کنند. بالبینگ یک لامپ LED تخت و دوبعدی است که می‌تواند چشمان افراد را فریب داده و سه‌بعدی به نظر برسد. این لامپ جادویی در حقیقت دوبعدی است اما باطراحی خاص خود،سه‌بعدی به نظر میرسد. ضخامت بالبینگ تنها ۴ میلیمتر است.

دراین لامپ برای نمایش تصاویر سه‌بعدی از مواد اولیه دوبعدی استفاده شده است. این طراحی دو بعدی موجب صرفه‌جویی در فضاشده و افراد می‌توانند این لامپ را در کمترین فضای ممکن،جای دهند. مزیت این طرح از بالبینگ نسبت به مدل های مشابه خارجی در درجه اول داشتن ترانس می باشد که باعث می شود خطر برق گرفتگی و آتش سوزی به کلی به فراموشی سپرده شود ، این عیب در مدل های بدون ترانس وجود دارد. وجود ترانس افزون بر مهار خطر احتمالی باعث عمر بالای دستگاه نیز شده است.  وجود ترانس افزون بر مهار خطر احتمالی باعث عمر بالای دستگاه نیز شده است.

در پایه این بالبینگ نیز نواری طراحی شده که نور منتشر شده از نوار روی پایه نیز جلوه زیبایی به دکوراسیون شما خواهد داد. بالبینگ از یک لامپLEDکم مصرف استفاده می‌کند که مقرون به صرفه بوده،بیش از حد گرم نمی‌شود و تا ۵۰ هزار ساعت عمر می‌کند.

در پایه این بالبینگ نیز نواری طراحی شده که نور منتشر شده از نوار روی پایه نیز جلوه زیبایی به دکوراسیون شما خواهد داد. از محاسن دیگر این طرح قیمت مناسب نسبت به کالاهای خارجی مشابه، قابلیت باز شدن پایه و همچنین بسته بندی بسیار زیبا وشیک این محصولات می باشد که باعث خاص و پیشرو بودن در بازار ایران و خارج از ایران شده است.

قیمت: ۳۵,۰۰۰ تومان